Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
11 jun 2009 17:45
hallo ik heb even een vraag.
ik zit met het volgende probleem,
ik heb een porsche 928s uit 1985 die niet meer vooruit te branden is.
Hij loopt erg slecht en volgens de dealer krijgt hij teveel benzine.
Hij krijgt zelfs zoveel benzine dat het het carter inloopt, er zit dus nu brandstof bij de olie.
heeft iemand dit wel is aan de hand gehad.
m.v.g marcel
11 jun 2009 17:52
Als de Porsche-dealer aangeeft dat'ie teveel benzine krijgt, dan zulllen ze toch ook wel aan kunnen geven waarom dat zo is
Welkom BTW
11 jun 2009 17:59
Ze hebben een tijdje gezocht en onderdelen gewisseld maar dit mocht niet baten.
De kosten werden hierdoor erg hoog dus ben nu zelf maar op zoek gegaan.
11 jun 2009 18:13
Misschien zit je bij de verkeerde dealert? Weet niet in welke regio je woont, maar aardig wat specialisten in NL. Zullen zo vast wel een paar namen opduiken...
11 jun 2009 18:35
Bel eens met P&P in Roggel, heeft veel 928 in onderhoud.
11 jun 2009 19:13
Het is K-Jetronic, da's niet echt rocket science... klinkt alsof je luchtweger vast zit.
11 jun 2009 20:11
je hebt het verkeerde brandstofsysteem voor je het is het LH-jetronic systeem.
Dus alles is hier elektronisch.
21 jun 2009 10:28
1 vd injectoren moet gewoon gigantisch lekken, of er ergens een kortsluiting waardoor 1 of meerdere injectoren altijd open staan.
Ik zou in de eerste plaats stuk voor stuk de injectoren langs gaan en kijken welke lek zijn of continu open staan. Als ze alleen lek zijn dan kun je ze reinigen of vervangen. Lopen ze continu door dan moet je het in de kabelboom of ECU gaan zoeken.
21 jun 2009 13:32
zit er geen benzineverdeelkop op?
Anders ben ik 99% zeker dat het deze is die u liggen heeft. Heb hetzelfde probleem opgelost bij een 911 k-jet door dit te vervangen
27 jun 2009 14:23
Hallo, als je bezig bent 1 kijk eens of je benzineretour leiding open is, je druk op de benzine leiding blijft te hoog 2 kijk of je startventiel niet open blijft, je blijft continu benzine vernevelen in je inlaat collector
3 een vraagje wat hieraan vooraf is gegaan, wat heb je gedaan net voor de motor dergelijke problemen kreeg
4 Kijk naar de kleur en hoeveelheid uitlaat waneer, blauw of zwart bij stationair of constant 3000 toeren of gas onder
Deze dingen kunnen veel tot de analiyse .Laat maar wat horen
Groetjes oldi
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.