29 sep 2009 11:34
29 sep 2009 12:48
29 sep 2009 13:22
29 sep 2009 14:06
29 sep 2009 16:18
29 sep 2009 17:46
29 sep 2009 17:54
30 sep 2009 16:57
30 sep 2009 17:19
flitser01 schreef:nieuwe ontstekingskaarsen
30 sep 2009 17:24
30 sep 2009 17:35
30 sep 2009 18:45
$TEEF schreef:klinkt mij als een zeer laag uurtarief ! koppeling is al 1200 geloof ik, boite weet ik niet, dus een (lichte )blokrevisie voor 3500? b
30 sep 2009 19:39
30 sep 2009 21:54
30 sep 2009 22:15
flitser01 schreef:kheb blijkbaar een verkeerd email adres geplaatst hier van de garagist
mark.panis@telenet .be
dit is het juiste nu
30 sep 2009 22:18
30 sep 2009 22:19
30 sep 2009 22:21
horn schreef:flitser01 schreef:kheb blijkbaar een verkeerd email adres geplaatst hier van de garagist
mark.panis@telenet .be
dit is het juiste nu
Als dit het juiste is, was die eerste ook al het juiste. Is nl exact hetzelfde adres als in je eerdere post...
30 sep 2009 22:32
01 okt 2009 16:11
01 okt 2009 16:32
Koen De Moortel schreef:normaal dat je niet vlot van 3 naar 2 kan)
01 okt 2009 17:34
01 okt 2009 17:56
Maarten schreef:+1. Alleen 5 naar 4 misschien niet
01 okt 2009 18:23
Koen De Moortel schreef:@flitser01: ben er net heen geweest voor een second opinion over mijn 915 boite, en de man lijkt idd te weten waar hij over spreekt. ik heb hem mijn situatie uitgelegd (wagen is nog onder garantie, maar ze vinden het daar normaal dat je niet vlot van 3 naar 2 kan), en hij heeft mij na testrit samen een eerlijke en duidelijke analyse gegeven over de totale stand van de wagen, en wat precies het probleem met de boite is.
Als zijn uurloon dan idd zo laag is lijkt deze specialist mij een "hidden treasure" (nu niet meer ) zodra mijn garantie verstreken is weet ik waarheen ! dus dikke merci voor de referentie, en veel plezier met jouw "bijna" nieuwe 911 hij hield er maar niet over op