Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
24 dec 2009 18:06
Iemand ervaring met Beek tuning Den Haag ?
ik overweeg om mijn auto te laten chiptunen bij Beek
het vreemde was dat geen vermogens uitdraai beschikbaar was voor de 997 turbo, volgens Beek bracht Wittebrug en de Rotterdamse P-dealer ook alle auto's
er wordt 20% pk en koppel winst belooft, het vreemde was alleen dat men het niet kon onderbouwen
wie heeft er ervaring ?
24 dec 2009 18:08
Ik heb mijn auto daar laten afstellen, weten wat ze doen en nemen de tijd we kwamen uit op een 293 PK. Het klopt dat Wittebrug de auto's daar naar toe brengt.
24 dec 2009 21:37
43 pk extra. Wat hebben ze daar precies gedaan met je auto?
25 dec 2009 1:40
Je bedoelt wat Renntech heeft gedaan, zij hebben de laatste 10% afstelling gedaan zeg maar fine tuning gedaan.
25 dec 2009 9:03
Ik vind het wel interessant om te weten wat beiden dan gedaan hebben.
Ik wist wel dat je auto niet meer helemaal standaard was, maar dacht eerder dat dat zo'n 20 Pk extra opgeleverd had. Ik zou me kunnen voorstellen dat je met 293 Pk een duidelijk verschil merkt tov de 250 die er standaard inzitten.
Wat wordt er bij Beek dan nog afgesteld? Ik ben helaas niet heel technisch, dus misschien stel ik een domme vraag.
Heeft de vermogenstoename nog invloed op de levensduur van de motor, of maakt dat niet uit?
Heb je een indicatie van de gemaakte kosten? Mag ook per PB.
25 dec 2009 9:46
FF de zoekfunctie gebruiken. Staan meerdere positieve verhalen op het forum over van Beek. Of het echt een groot verschil gaat opleveren blijft een vraag. Zou jij het merken alstie 0.1 seconde sneller naar de 100 gaat?
25 dec 2009 10:02
Ik ben sinds begin 90 'er jaren bekend met Beek Auto Racing. Het bedrijf is opgezet door Hans v.d. Beek, meervoudig Nl kampioen toerwagens boven 2000 cc. Hij ( en Paul, de mede oprichter ) zijn er inmiddels niet meer maar het is nog steeds een serieuze tuner met goede spullen en service. Zie ook
PorschePerfomance.nlEen aanrader wat mij betreft.
Groet, Frank
25 dec 2009 11:24
Er zit van Vitesse Racing een mass air flow conversion pack op met piggyback. Bij Beek Racing hebben ze gecontroleerd hoe de lucht/ benzine verhouding was en in ieder toerental en waar nodig nog aangepast. Er hoefde niet zoveel aangepast te worden zeg ff 5/10% en ze waren dan ook snel klaar.
Klaas degene die het afstellen doet gaf aan dat ik eigenlijk grotere injectoren moest installeren om nog meer pk's te winnen, vanwege de hoeveelheid lucht.
Klaas was zo onder de indruk van het aantal pk's dat hij niet geloofde dat de auto voor de rest standaard was.
26 dec 2009 17:19
ik heb er mijn 993 laten chippen. er zat al een fvd chip in die wat extra leverde. toen zij klaar waren kwam er nog 10 pk bij.
succes daar
26 dec 2009 19:19
Wat zijn de pk's nu dan?
En wat waren ze met de standaard chip
volgend mij is de pk aanduiding bij Porsche een minium
een 964 met 250 heeft er dus al meer
een andere chip erin en dan meten geeft niet zo'n goed beeld
26 dec 2009 19:43
10 Pk
.. kost zo'n chip
27 dec 2009 2:08
met een turbo loont de winst meer, maar zijn er nog meer mensen met ervaring bij Beek ?
27 dec 2009 2:54
Is het te moeilijk om te zoeken op Beek? Staan iets van 5 pagina's met ervaringen.
27 dec 2009 9:44
997 turbo schreef:met een turbo loont de winst meer, maar zijn er nog meer mensen met ervaring bij Beek ?
Hoeveel ervaringen wil je hebben
27 dec 2009 13:31
zijn niet vooruit te slaan he die turbo,s amandus
27 dec 2009 18:19
Letterlijk en figuurlijk herr Dr
27 dec 2009 18:36
Hoeveel pk méér wil je nog, als je er 485 hebt
- give or take 15
Ga anders naar Manthey bijvoorbeeld, die doen leuke dingen voor enkele 10 duizenden
27 dec 2009 19:51
Als we dan toch bezig zijn ......neem de moeite en rij naar Ruf
27 dec 2009 21:02
Of ga naar Techart en laat hem ombouwen tot GT street racer. Dan heb je gelijk 650PK. Dat verschil ga je WEL merken....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.