30 dec 2004 9:51
30 dec 2004 10:01
Gizmo schreef::D Gister even een dagje bij Renntech geweest, daar moest ik mijn koppeling vervangen en op aanraden van Erwin heb ik ook een RS Vliegwiel laten monteren, voor een snellere opbouw van de toeren.
Ik kan het slechts omschrijven als, eerst een Ben Johnsen zonder Anabolen, en met een RS vliegwiel, een Ben Johsen met Anabolen. Wat acceleratie. Het rijd nog lichter en gretiger het is echt te gek. Ik denk en weet bijna wel zeker dat het de goedkoopste vorm van tunen is met resultaat.
Ik zou het iedereen willen aanraden, ga je je koppeling vervangen neem dan aub ook een RS vliegwiel. Oh ja ik krijg geen provisie .
30 dec 2004 10:06
30 dec 2004 10:45
30 dec 2004 11:33
30 dec 2004 11:39
30 dec 2004 11:59
je kan ook je huidige vliegwiel af laten draaien(dus lichter laten maken), bereik je hetzelfde mee.
30 dec 2004 13:05
30 dec 2004 14:03
30 dec 2004 14:05
RufBTR schreef:eh ja af laten draaien, vliegwiel bevestigen aan afdraai apparaat, en dan tot het gewenste gewicht het metaal eraf laten draaien/schrapen, zeg maar een stukkie ervanaf zagen, wel geheel uitgewogen en gebalanceerd, dus je kan niet even zelf gaan vijlen met je vijltje of zagen. of met je haakse slijper aan de gang gaan
30 dec 2004 14:25
30 dec 2004 14:45
30 dec 2004 15:03
30 dec 2004 15:07
30 dec 2004 15:12
Anne 2.7 schreef:Betekent een lichter vliegwiel ook niet dat het wegrijden iets lastiger wordt? Ik bedoel dat het listerger wordt om de motor niet af te laten slaan bij rustig wegrijden?
30 dec 2004 15:18
30 dec 2004 15:25
30 dec 2004 15:30
30 dec 2004 16:10
30 dec 2004 16:20
30 dec 2004 16:27
30 dec 2004 16:30
Dit is een mooi voorbeeld van PK's meten aan het vliegwiel en aan de wielen... (toch?)
30 dec 2004 17:03
30 dec 2004 17:11
paSCal schreef:Dit is een mooi voorbeeld van PK's meten aan het vliegwiel en aan de wielen... (toch?)
31 dec 2004 0:36