20 feb 2010 16:42
20 feb 2010 17:02
gast schreef:Je hebt al zoveel getest. Wordt het niet tijd voor de garage?
20 feb 2010 17:07
20 feb 2010 17:15
20 feb 2010 17:16
20 feb 2010 17:21
Diablo schreef:Dat is ook waar
glad vergeten !!!!
20 feb 2010 17:30
20 feb 2010 17:45
20 feb 2010 17:46
20 feb 2010 17:55
20 feb 2010 18:02
20 feb 2010 18:24
Paul II schreef:Afgaande op de foutcodes zou het dus ook de nokkenassensor kunnen zijn, maar of daarom nu de hele bank als veiligheid wordt uitgeschakeld
En dan ook nog de MAF Maar dat kan ook een oude foutcode zijn..
20 feb 2010 18:34
20 feb 2010 18:38
20 feb 2010 18:54
20 feb 2010 19:11
20 feb 2010 19:14
20 feb 2010 19:21
Paul II schreef:Afgaande op de foutcodes zou het dus ook de nokkenassensor kunnen zijn, maar of daarom nu de hele bank als veiligheid wordt uitgeschakeld
20 feb 2010 19:24
20 feb 2010 19:29
20 feb 2010 19:34
20 feb 2010 19:35
piwis schreef:LeoH schreef:Kan zomaar zijn dat de motor nu in z'n nood-loop-procedure zit, vanwege evt. schade aan kat. Mogelijk dus ook defecte bobine(s) ivm check-eng-warning.
Noodloop zet betr. cylinders "uit", en rijden gaat met horten/stoten en weinig gas nog net.
Dat ben ikmet je eens maar dan moet er ook een foutcode van een of meer o2 sensoren in staan met de tekst sensorhuppeldepup below threshhold.
20 feb 2010 19:53
20 feb 2010 20:00
gast schreef:....er komt geen lucht uit de uitlaat zegt ie. Dus de zuigers zouden niet "rondgaan" lijkt het. Dan zou die "bank" niet aangedreven worden lijkt mij...
20 feb 2010 20:02