11 maart 2010 17:46
11 maart 2010 17:53
11 maart 2010 18:32
Renntech schreef:lindemans schreef:Het valt me op de bijvoorbeeld de 964 wel op normale benzine kan en toch ook een hoge compressie heeft.
Maar ook pingelsensoren om de ontsteking te verlaten bij pingelen.
Een gewone 3.2 moet 98 ROZ hebben en de lage compressie 3.2 91 ROZ.
Renntech schreef:Sharky_80 schreef:Al wordt het er niet echt duidelijker op... Zoveel mensen, zoveel meningen...
Het is zo makkelijk: 3.2 98 ................behalve de motoren met 9.5:1 compr. zoals bv. de uit de USA afkomstige Carrera's.
11 maart 2010 18:37
11 maart 2010 18:42
11 maart 2010 19:47
11 maart 2010 19:53
11 maart 2010 20:19
11 maart 2010 21:20
11 maart 2010 22:01
11 maart 2010 23:31
11 maart 2010 23:42
12 maart 2010 7:13
alvin01 schreef:Ik tank al 11 jaar jaren op gewoon 95, heb wel de tamme versie, 217 pk met katalysator, bevalt goed.
...
Dus wie het echt weet mag het zeggen...
15 maart 2010 12:33
alvin01 schreef:Ik tank al 11 jaar jaren op gewoon 95, heb wel de tamme versie, 217 pk met katalysator, bevalt goed.
En af en toe gooi ik voor het gevoel die Shell extra erin (V-power).
En dan merk iig helemaal nix......
Dus wie het echt weet mag het zeggen...
15 maart 2010 12:43
15 maart 2010 18:07
16 maart 2010 11:11
16 maart 2010 19:18
lindemans schreef:even lekker 98 er bij morgen
16 maart 2010 23:19
michelm1978 schreef: Even een ander vraagje.. heeft de 3.0SC loodhoudende brandstof nodig?
20 sep 2011 18:31
20 sep 2011 19:02
20 sep 2011 19:09
Bert schreef:lindemans schreef:even lekker 98 er bij morgen
Waar tank jij nog 98 hier in de buurt Lindemans?
20 sep 2011 19:11
20 sep 2011 20:27
20 sep 2011 23:17
Dankzij deze opmerking kwam ik op een echt Porscheforum terecht. Dankjewel!MarkS schreef:Je kunt ook gewoon google gebruiken...