Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

CCR Van Leuven

14 mei 2010 18:56

Toch even een vermelding dat ik juist van CCR van Leuven kom dankzij het porsche forum en mijn wagen werkelijk super professioneel hersteld is. Timo en Wim alsook zijn team zijn werkelijk mensen met passie die mijn porsche volledig onder handen hebben genomen alsof hun eigen wagen. Professioneel,van hun woord en super ontvankelijk ! Bedankt kerels en jullie zien mij zeker nog terug ! :cheers:

Re: CCR Van Leuven

14 mei 2010 19:16

Nu snap ik het niet meer !!!
Wim zitten jullie in Leuven ? :scratch: :scratch:

14 mei 2010 19:19

Daar heeft Wim gestudeerd :shock:

14 mei 2010 19:22

Voor kapper :twisted: :twisted:

14 mei 2010 20:20

Ik weet het, is moeilijk te volgen Diablo. :lol:
Van horeca naar chauffeur in het leger, daarna in de kleding, (van Gils) tussendoor studeren voor kapper en praktijklessen volgen in Köln bij Junge und Michaelis, dan in de verkoop bonbons (Belgisch) en in avonduren middenstandsdiploma halen.
Dan impoteur geworden van Bonduelle groenten, en daarna kapperszaak overgenomen, en in de rest van mijn vrije tijd auto's gerestaureerd.
Nu met pensioen vanaf mijn 50 jarige leeftijd, en als hobby onze zoon helpen met boekhouding planning.
Snap jij het nu nog, zo niet dan :flush:

Zo weet je allemaal wat ik gedaan heb en doe, en nu niet zo achterlijk doen, en eens op de site kijken, zie je de gehele uitleg over Leuven, en inderdaad wat Hans schrijft, daar kun je studeren. :lol:

14 mei 2010 20:30

Is allemaal goed en wel Wim ,
ik reageer zo om volgende reden
Toch even een vermelding dat ik juist van CCR van Leuven

Ik vroeg het omdat als het zo was ik je een bezoekje wou brengen :ass:

:mrgreen:

14 mei 2010 21:17

dan in de verkoop bonbons (Belgisch)
Uiteraard....Logisch :mrgreen:
Plaats een reactie