06 jun 2010 23:52
07 jun 2010 0:22
07 jun 2010 7:24
07 jun 2010 7:45
07 jun 2010 9:22
07 jun 2010 11:16
molen934 schreef:Bij Alpo komen regelmatig trucks met nieuwe motoren van "waterkokers" aan![]()
Jammer dat ze zo duur geworden zijn de laatste jaren![]()
Ja wat te doen![]()
PS
Jij verteld thuis te zijn met Audi en VW.
Kocht jaren terug een nieuwe Audi A 4 en daar ging met ff 50.000 km mijn distrubutie ketting stuk, komt nooooit voor vertelde ze mij![]()
Is dat zo![]()
Ook een behoorlijke puinhoop in het blok
07 jun 2010 12:04
07 jun 2010 12:28
07 jun 2010 12:56
07 jun 2010 13:01
07 jun 2010 13:07
Michel R32T schreef:Op dit moment bezig om een golf 1 met een 3.2 uit een audi TT af te bouwen
weet niet of ik hier mijn site mag posten, dus ik doe dat nog maar even niet.
mark996 schreef:Idd leuk om te volgen.. Zou er mooi een 3.6 in gooien, meer vermogen en minder plofgevoelig (voor de volgende keer, zullen we maar zeggen...)
07 jun 2010 15:53
07 jun 2010 16:28
07 jun 2010 17:26
07 jun 2010 17:59
maurice schreef:
Wel weer spannend om te zien dat hier een heel ander deel van de cylinderwand is verdwenen
08 jun 2010 22:58
08 jun 2010 23:18
alfa male schreef: maar degene waar ik o.a. van gehoord heb zijn in de UK: Hartech en Tuthill.
11 jun 2010 22:55
11 jun 2010 23:01
13 jun 2010 17:35
13 jun 2010 17:43
13 jun 2010 18:34
Michel R32T schreef:En inderdaad, timing stond niet meer goed, ketting geleider uit het onderblok geslagen, alle kleppen krom
Opzich allemaal niet heel erg spannend, want dat had ik ook wel verwacht, maar wat ik in het onderblok aantrof was voor mij wel redelijk bizar bij een, in mijn ogen, toch vrij simpele schade.....
Misschien voor de kenners hier vrij standaard, maar ik had nog nooit gezien dat een complete cilinderwand weggeslagen is na een versprongen ketting.
ik vraag me dan ook een beetje af ofdat dat wel echt de oorzaak is, ofdat er toch iets anders gebeurd is, en dat de oorzaak toch in het onderblok gezocht moet worden.
14 jun 2010 14:11
14 jun 2010 15:13
14 jun 2010 21:58