16 sep 2010 18:56
16 sep 2010 19:06
16 sep 2010 19:23
16 sep 2010 19:31
horn schreef:waar een akk een aankoopkeuring is - bij een Porsche dealer of - specialist. wel een mooi begin om Porscheland mee binnen te komen
Volgens mij is een 450 pk trouwens geen turbo S (bj 2005 - 489 pk) maar een turbo met werksleistungssteigerung X50 pakket (af werk verhoogd naar 450 pk). De kenners hier zullen daar vast meer over kunnen vertellen.
16 sep 2010 19:32
en kun je zoiets dan ook op het kenteken teruglezen?turbo met werksleistungssteigerung X50 pakket
16 sep 2010 19:34
gast schreef:40K aan onderhoud gemist Dan zou ik hem echt wel eerst ff een AKK doen Voor 1000,- doen ze niet zo veel. Gokje? 4-5K om hem technisch weer netjes te krijgen. Wel leuk weer een 996 discussie
16 sep 2010 19:38
16 sep 2010 19:42
16 sep 2010 19:50
16 sep 2010 19:53
16 sep 2010 19:55
dynamic schreef:Toch wel tussentijds minimaal een olie beurtje gehad hoop ik?
Hoe dan ook, let extra op de Turbo's, dure grap.
enne.....
Ooit ergens iets gelezen over draag armen die bij bosjes gaan bij die negennegenzesjes. Kost al gauw 3k
16 sep 2010 20:10
16 sep 2010 20:24
16 sep 2010 20:31
16 sep 2010 20:38
16 sep 2010 20:46
16 sep 2010 20:50
17 sep 2010 0:30
porsche964 schreef:of zou de topic starter, gezien zijn nickname een beetje aan het dromen zijn over een 996 turbo S
17 sep 2010 7:14
17 sep 2010 9:49
17 sep 2010 10:05
17 sep 2010 10:31
horn schreef:Wat bedoel je met inschrijvingsformulier? Kentekenpapieren? Zegt ook weer niet zo veel (als je over NL praat tenminste).
17 sep 2010 12:52
17 sep 2010 12:55
barolo schreef:Hey Fanatasy dat is geen slechte grap. Je hebt je niet eens voorgesteld. Het komt vaker voor dat jongens die nog op school zitten dit soort vragen stellen. Enige achterdocht kan aanwezig zijn.
Ik vind het geen starters Porsche. Te veel PK's, maar aan de andere kant wel geweldig om zo iets te hebben. Ik zie slechts 2 nadelen. Je rijbewijs en het aantal tankbeurten.
Zelf zou ik gaan voor een 2de hands 997 2S of 4S.
17 sep 2010 13:56