21 jan 2005 18:25
21 jan 2005 20:49
21 jan 2005 21:04
hier heb ik nogal van gehoord.
verklaring hiervoor zou de prijs kunnen zijn , de mechanische spanners zijn veel goedkoper.
Meestal zijn ze dan wel voorzien van een extra veiligheidsbrugje, dit voorkomt dan het verspringen van de ketting als de spanner het opgeeft.
In tegenstelling tot wat iedereen denkt zijn de mechanische spanners heus zo slecht niet( met de veiligheid!).
22 jan 2005 14:08
22 jan 2005 19:20
22 jan 2005 23:27
23 jan 2005 12:03
23 jan 2005 14:58
23 jan 2005 21:03
23 jan 2005 22:58
Met de 'guard' is dit gewoon onmogelijk!
25 jan 2005 0:00
GRUWEZ schreef:Heeft er iemand enig idee waarom op een originele 3.2 motor (930/20 -- 63E) de hydraulische kettingspanners zouden verwijderd zijn? Bij controle blijkt dat de motor uitgerust is met de kettingdeksels zonder het extra gat voor de olieleidingen en dat ook de olieleidingen naar die kettingdeksels ontbreken. Ik neem aan dat dit de deksels zijn van een SC motor.
15 maart 2005 13:47
Is het geen ouder type motor (SC of nog ouder) waar een 3.2 injectie opgebouwd is?
Dit zou de afwezigheid van de hydraulische spanners kunnen verklaren, ergo check het motornummer.