wat de 2 forumleden voor mij zeggen
Oorzaak als hij direct voor montage kat normaal reed ligt
zeer waarschijnlijk in het rijtje: lambdasondes - draden van lambdasondes richting dme - dme (chip)
- heb wel eens gelezen als lambdasondes teveel in flow zitten van uitlaatgassen, de dme in beveiligingsstand kan schieten (geloof enkel dat dit bij 5k rpm was dat je dit merkte) --> dit zou ik kunnen verdenken
- als oude lambdasondes gebruikt zijn voor in nieuwe katalysatoren(en deze hetzelfde qua schroefdraad zijn als voor 964) --> sluit het allemaal wel goed aan e.d.? Soms wordt er ook een hulpstukje tussengezet als er een hollebuis zat (om hem wat minder/meer in de flow te hangen van de gassen)?
- Bij het loshalen van (de elektriciteitsdraden)van de lambda niets beschadigt aan draden?
- Weet niet of motor zich moet resetten na een dergelijke verandering? Zo ja(andere forummers weten dit wel), batterij half uurtje los koppelen
- Als laatste de chip. is deze helemaal origineel
is hij Steve Wong(geen reclame) ook grote kans
Anders even nakijken.
Om lekker pragmatisch te zijn, kat erop bij keuring, daarna eraf. Doet hij het dan nog niet goed --> even naar Bahrain bellen om te vragen wat ze exact hebben gedaan (en vooral wat niet
)
Succes!