01 feb 2005 1:35
01 feb 2005 2:51
01 feb 2005 3:40
01 feb 2005 10:51
Jeroen914 schreef:Wil je echt wat doen met de uitlaat, kijk dan niet zo zeer naar de demper, maar vooral naar het spruitstuk.
Ik weet niet of het bij de GT3 anders is (ik hoop het wel voor je), maar het standaard spruitstuk van een 996 of Boxster is om te janken!!!
01 feb 2005 13:54
01 feb 2005 14:07
01 feb 2005 15:53
01 feb 2005 16:15
voor drie cylinders weet ik het niet
jeff_911 schreef:Op die foto lijkt het als of er 3 pijpen uitkomen in een model regenpijp verzamelaar......niks evenlang dus..
01 feb 2005 16:29
Jeroen914 schreef:voor drie cylinders weet ik het niet
2x 3-in-1
01 feb 2005 18:03
01 feb 2005 18:05
01 feb 2005 18:17
01 feb 2005 20:19
01 feb 2005 20:54
01 feb 2005 21:06
Marco schreef:gt3 rs moet toch voldoende zijn, zelf zou ik 'em helemaal orgineel houden
mho
01 feb 2005 21:30
ppp 356 schreef:Ik vind het tot hiertoe zeer intressant leesvoer.
01 feb 2005 22:24
01 feb 2005 23:02
Een ander luchthappertje(op mijn wagen staat er trouwens origineel al een op)op het kofferdeksel
01 feb 2005 23:11
01 feb 2005 23:21
01 feb 2005 23:25
01 feb 2005 23:34
02 feb 2005 0:38
ppp 356 schreef:Dit is wat ik bedoel met een luchthapper.
02 feb 2005 1:24
ppp 356 schreef:Dit is wat ik bedoel met een luchthapper.