02 feb 2005 8:54
02 feb 2005 18:25
03 feb 2005 16:21
03 feb 2005 16:26
03 feb 2005 16:58
03 feb 2005 22:39
EriC4C schreef:Voor het schoonmaken heb ik het niet nodig
jeff_911 schreef:wat is dan voordeel? prijs?
10 maart 2005 14:02
10 maart 2005 14:32
fransk schreef:Ik heb wel eens V-power in duitsland getankt (100 octane), dit liep net zo goed als het reguliere super plus 98...
Heb het idee dat de V-power in nederland een soort geitewollensokkenspul is
10 maart 2005 15:09
10 maart 2005 15:21
10 maart 2005 15:36
SPEEDY944 schreef:In Nederland is V-Power 95 octaan en in Duitsland 100 octaan; dát is al een belangrijk verschil...
10 maart 2005 16:14
10 maart 2005 16:16
10 maart 2005 16:59
10 maart 2005 18:12
10 maart 2005 18:18
10 maart 2005 19:35
fransk schreef:V-Power (NL)
- Zijn er oudere 911 rijders (SC of ouder) die dit wel tanken ?
- Op advies van de garage of specialist ?
11 maart 2005 0:44
11 maart 2005 4:11
11 maart 2005 7:24
Jeroen914 schreef:v-power schijnt dus "plakkende" injectoren te veroorzaken (injector blijft hangen), met name bij nieuwere types porsche
zijn er al meerderen door de ANWB van de vluchtstrook geplukt...
11 maart 2005 10:43
Jeroen914 schreef:v-power schijnt dus "plakkende" injectoren te veroorzaken (injector blijft hangen), met name bij nieuwere types porsche
zijn er al meerderen door de ANWB van de vluchtstrook geplukt...
11 maart 2005 11:22
11 maart 2005 23:49
11 maart 2005 23:52