Via de volgende link kan je tot de 944S2 of 968 groep met "iets" meer power toetreden:
http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... istry.htmlOverigens kunnen we W. Renerie ook aan dit lijstje toevoegen, zijn zwarte 968 met Rotrex compressor is ook klaar. En er verschijnen in NL steeds meer van dit soort GT3eaters.
Overigens is het maximum nog steeds niet bereikt voor wat betreft deze motoren. In het verleden brachten de auto's "Doom"en "Doom2" het tot 900 (amerikaanse) PK's.
Maar BMW heeft met oude, uitgewerkte 4 cylinder blokken die al jaren in het weiland lagen later in de Formule 1 al 1500 Duitse turbo PK's gerealiseerd.
Overigens gaat de F1 volgend jaar al weer naar deze turbo 4 cylinders over en de Technische Comisssie "denkt" daarmee de auto's in de F1 langzamer te maken.
Ik zeg dat 2000 PK eerst komt........ als Porsche als patenthouder van een elektromotor in het wiel (de beste plaats) al niet via de zojuist afgesloten F1 samenwerkingsovereenkomst het vliegwiel uit de hybride ergens aan KERS vastknoopt......
Ben zelf ook maar weer aan een projectje begonnen, eveneens een 968 en ik wil uiteindelijk naar 400 PK gekoppeld aan een Hewland sequentiële dogbox als versnellingsbak (ja dat past). De auto staat bij Beek Auto Racing in Den Haag als iemand wil helpen of een kijkje nemen