Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
08 mei 2011 20:45
Als de oliedrukmeter niet werkt is ie dan per definitie stuk,of kan het ook vuil /dichtslibben de oorzaak zijn, heb de draad losgehad ,en de meter schoot omhoog dus dat is het niet ,iemand ervaring hier mee? m vr groet Mr.Guzzi
08 mei 2011 21:03
Ik heb in 6 jaar 2 drukmeters vervangen...
08 mei 2011 21:55
vuil door dichtslibben komt niet voor bij een goed onderhouden P. met dus ook tijdig gewisseld filter
dus de zender vernieuwen zoals onze specialist voor dit model al aangeeft
08 mei 2011 22:38
Ik heb niet de pretentie ook maar iets van techniek af te weten - en heb nog geen schroef in een auto los gemaakt - maar in de afleveringen van Wheelers Dealers (ja, die van discovery channel) is het altijd de zender. Ziet er in de uitzending heel simpel uit. Easy fix!?
Succes!
08 mei 2011 23:06
50€ bij mijn tech.
09 mei 2011 11:23
Meter werkt op massa. Dus als je de draad die van de ender komt tegen het blok houd, moet de naald in je meter helemaal uitslaan naar de hoogste waarde.
Is dit het geval, dan is je zender kaduk. Anders is er wellicht nog iets anders....
09 mei 2011 12:27
Als ik bij mij de draad losmaak,en hij staat op het kontact,dan springt de meter naar boven, dus zonder dat ik kontact maak met de massa ! Of zou die van mij anders werken dan die van jou Hessel?
09 mei 2011 15:52
In principe niet, maar helemaal zeker weet ik het niet. Wat als je wel massa maakt met het blok, gaat de naald dan naar beneden? Dit zou dan omgekeerd moeten zijn....
09 mei 2011 16:39
Waarschijnlijk het draadje afgebroken aan de weger in de meter.
Dus even de moertjes los, en dan zie je het gelijk.
Als je van pielen houd, is het mogelijk dit te solderen.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.