Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Uitlaat 930 - 1986

10 jun 2011 18:54

Hallo Heren techneuten; ik heb een vraag en wel deze, Ik / wij zijn in het bezit van een Porsche 930/66 turbo 1986, ik wil de uitlaat vervangen omdat die aan vervangen toe is, de boutjes en de flenzen zijn ver weg gebrand, ik wil gaan voor nieuwe of goed gebruikte delen, weet iemand mij te vertellen of dat de twee wisselaars van een turbo, tegen de cilinder het zelfde is als van een 3.2 L ( ik heb horen vertellen dat het het zelfde is) krijg ik geen problemen met de maatvoering op mijn turbo en heeft het geen verkeerde invloed op het vermogen ???? De orgineele Porsche nummers zijn wel verschillend, voor een turbo is dat 930 211 033 01. en voor een 3.2 Carrera is dat 930 211 029 01. Wie heeft voor mij een antwoord.
Mv groet Ad Coertjens / Breda

Re: Uitlaat

18 jun 2011 21:55

Warmtewisselaars van de gewone 3.2 en de Turbo zijn gelijk.

Kijk wel uit met het losdraaien van de bouten waarmee ze vast zitten; hou er rekening mee dat er een paar zullen afbreken en een deel van het draadeind in de kop blijft zitten...

Gebruikt zou ik niet aan beginnen; ik koop veel bij mittelmotor.de, goeie tent en goede prijzen (doorgaans aanzienlijk goedkoper dan in NL).
Plaats een reactie