Tja klinkt allemaal leuk maar
Idd velen op rennlist hebben de kit er na een periode van bv een half jaar weer afgehaald.
Super charger is denk ik goedkoop, met de minste varandering aan de motor, wil je veel pk,s is een intercooler wel van belang, dus en turbo vleugel of een custom cooler water to air dan past het weer wel.
Ga je voor een turbo dan is een lagere compressie gewenst, door de zuigers af te slijpen of andere zuigers te monteren
Beide is blok open en dus snel oplopende kosten.
Snellere nokassen en bv weer kleppen die je moet stellen als je veel toeren wilt gaan draaien met zwaardere klepveren
Is ook niet goedkoop.
Bij zowel de turbo en nokassen kan je niet gemakkelijk terug naar orgineel,
Zelf zou ik een 993 turbo blok monteren en je oude blok bewaren kan ej altijd weer terug naar standaard,
Denk dat het voor kosten niet extra hoeft te zijn.
Oja wellicht dat ik dat ooit ga doen met mijn 964 een 993 bi turbo blok met water to air intercooler onder de standaard klep