Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
19 mei 2012 13:52
Hoi Porschisten ,
wie kan er mij vertellen of ev. een foto tonen van hoe deze olieverdeler (of hoe deze ook mag heten ),
bevestigd word ?
Mijn is los gekomen en maakt een vervelende trillend geluid
Vraag me dus echt af hoe deze tegen de carrosserie word vast gemaakt
gr Diablo
19 mei 2012 16:36
De oliethermostaat zit gewoon tussen de leidingen in, hij zit niet vast gemonteerd,de leidingen moeten het doen.
19 mei 2012 17:36
Hoi Guzzi ,
Bedankt
,
daarom kon ik dus de bevestigingen niet vinden ,
omdat ze zijn er gewoon niet ?
ik heb nu dan maar een rubber van 1cm dik ertussen gestoken , goed vastgekneld ,
hoop dat die het houd , bedankt nogmaals
gr Diablo
19 mei 2012 20:59
Als hij nu ineens geluid is gaan maken dan zou ik de leidingen even nalopen. Misschien is een bevestiging van een leiding verderop los gekomen.
19 mei 2012 21:18
Hoi,
denk het ook ,
volgende week (rechter) rokje ff afnemen en controleren ,
alhoewel op de eerste klem richting motor er zeker (al) een paar mm speling is ,
volgende week dus volledige leiding checken ,
Bedankt Jongens ,
gr Diablo
19 mei 2012 21:23
Rubbers in de beugels voor de leidingen zijn wss verdroogd - of vergaan
19 mei 2012 21:28
Hoi Olaf ,
horen daar rubbers
?
volgens mij zitten deze daar niet meer tussen ,
trouwens hoe zijn deze beugels eigenlijk vast gemaakt , met parkers ?
gr Diablo
19 mei 2012 21:37
.. er horen tussen de beugel(s) en de leiding rubbers ... anders zou door het trillen de ijzerenbeugel de messing/koperen leiding weleens door kunnen slijten
Ik geloof inderdaad dat het met parkers is - maar zeker weten doe ik dat niet (meer)
20 mei 2012 10:21
Olaf bedoeld dat langs de drempel een stuk of 4 of 5 beugeltjes zitten met rubber er tussen die de 2 leidingen op z'n plaats houden, maar zoals ik al zei de thermostaat word niet apart bevestigd,je kunt makelijk de drempel demonteren en dan kan je de beugeltjes/rubbers kontroleren,die willen naar verloop van tijd wel gaar worden,succes!