Ze zijn alle 4 te vervangen zonder zaken te hoeven demonteren maar die ene is wel pielen.
Je kunt er die ene erg moeilijk bij om de tube uit te schuiven en de o-ringen in hun zitting te duwen. Dat kun je een stuk makkelijker maken door aan weerskanten een slangenklem op de 2-delige retourbuis te schroeven. Je hebt dan houvast om met een lange schroevendraaier oid een hefboom te maken waarmee je de beide uiteinden op hun plaats duwt.
Als de ene kant op zn plek zit, moet je die wel op zn plek gefixeerd houden als je de buis gaat uitschuiven om de andere kant op zn plek te duwen. Vooral tegen het einde trek je de andere kant anders net weer los; in het ergste geval ietsje uit zn zitting zonder dat je het merkt... Je kunt de kant die je als eerste vastzet makkelijk op zn plek houden ook weer met een hefboom op de slangenklem.
Was bij mij zo gepiept. Die "makkelijke" andere 3 had ik als eerste gedaan, zonder deze truuk is dat nog wel te doen. Uiteindelijk ging die laatste er nog als vlotste in ook. Wel even je auto aan 1 kant iets hoger zetten om te voorkomen dat de olie eruit loopt; of even aftappen.