02 apr 2013 17:55
02 apr 2013 18:18
02 apr 2013 19:16
02 apr 2013 19:18
Marc' Oh Oh... schreef:Nare persoonlijke ervaringen met de 996 Wolf? Ik zie elke keer jouw naam als eerste boven komen bij enig probleem met de 996. En het nou niet bepaald een antwoord waar TP wat mee kan
02 apr 2013 19:31
02 apr 2013 19:32
02 apr 2013 19:35
Johannvb schreef:De bobines zal niet zo 1, 2, 3 te controleren zijn. Maar de LMM zou je kunnen schoon maken maar als je niet handig bent, kan je meer schade doen dan goed. Hier is een handig stukje tekst
02 apr 2013 19:39
mgm schreef:Ging je in eerste instantie ook voor een bypass op de dempers dan? (omdat je zegt omdat het 'dansk' dempers waren, alleen de bypass).
Ik heb van het weekend een 42mm bypass op beide dempers gemaakt, maar ik moet zeggen dat het meer klinkt alsof ik een lekke uitlaat heb...
02 apr 2013 19:47
Johannvb schreef:De bobines zal niet zo 1, 2, 3 te controleren zijn. Maar de LMM zou je kunnen schoon maken maar als je niet handig bent, kan je meer schade doen dan goed. Hier is een handig stukje tekst
02 apr 2013 20:21
Glas_911 schreef: Er zit wel een ronding in de bypass.
02 apr 2013 22:47
Glas_911 schreef:Johannvb schreef:De bobines zal niet zo 1, 2, 3 te controleren zijn. Maar de LMM zou je kunnen schoon maken maar als je niet handig bent, kan je meer schade doen dan goed. Hier is een handig stukje tekst
Ziet er opzich easy uit. Maar hoe kan je zien of de LMM kapot is?
03 apr 2013 8:57
Glas_911 schreef: Vandaag naar EPS Groningen geweest om de huidige dempers aan te passen.
Na wat spitten op het forum en met Renntech bellen ... de onderdelen bestellen bij renntech!
03 apr 2013 14:00
Olaf schreef:Glas_911 schreef: Vandaag naar EPS Groningen geweest om de huidige dempers aan te passen.
Na wat spitten op het forum en met Renntech bellen ... de onderdelen bestellen bij renntech!
Je had eerder op het forum moeten spitten ... of is Groningen dichterbij
06 apr 2013 8:29
06 apr 2013 9:07
06 apr 2013 9:54
06 apr 2013 9:58