Ik geloof dat het ontwerp van de tuimelaar pas bij de 993 is aangepast dus ik kan je wel wat tips geven.
Zorg dat je voldoende ruimte en licht hebt. Wiel eraf en als het de inlaatzijde (boven) is evt. je blok een beetje laten zakken aan de achterkant.
Draai de nokken-as zo dat de tuimelaar speling heeft en draai als dat nog kan de stelmoer zoveel mogelijk terug
Probeer alleen de bout(kleine inbus) te bewegen en de moer(grote inbus) op zijn plaats te houden.
Verwijder de bout en de moer allebei helemaal, dus niet alleen losdraaien (laat ze niet los want anders ben je wel even aan het vissen en dat is best lastig als de motor nog in de auto zit)
Duw de as richting één van de grote uitsparingen. Probeer eerst gewoon met je vingers en als dat niet lukt dan met gereedschap, maar pas dan op dat je het asje en de binnenzijde van de gaten niet beschadigd.
Als het asje voorbij de tuimelaar is kun je deze eruitnemen. Laat het asje maar zitten in het gat, hij hoeft er niet helemaal uit.
Als je de stelschroef hebt vervangen kun je het in omgekeerde volgorde weer vast zetten. Denk er aan dat je alleen de bout gaat draaien en de moer vast houden op zijn plaats.
Het is lastig het moment te bepalen als je niet de hele rij tuimelaars verwangt. Als alles los ligt kun je namelijk een lang verlengstuk op je moment sleutel zetten en van voor naar achter ze één voor één vast draaien. Bij jouw wordt dat beperkt door de oliekoeler en het kettinghuis. Je moet de bout zo vast draaien dat de asjes zonder het tegenhouden met een inbussleutel op de moer niet meer gaan draaien, dan weet je dat de asjes zijn uitgezet en klemvast zitten.
Je gaf aan te verwachten dat er O-ringen om de asjes zaten en zoals Joost al aangeeft is dit standaard niet zo. Als je lekkage hebt langs de asjes is er wel een platte rubberring verkrijgbaar van Porsche (zie foto) deze zijn gebruikt in de RS blokken en zijn een eenvoudige oplossing in dat geval. But if it aint broken don't fix it.
Succes!