13 jan 2004 7:37
13 jan 2004 8:49
13 jan 2004 9:24
13 jan 2004 10:17
13 jan 2004 10:47
13 jan 2004 14:57
Robinson schreef:Gaat Francskes kosten mijnen vriend.
13 jan 2004 15:24
13 jan 2004 16:03
john radder schreef:Vooral de 4wd moet bekend staan dat als je veel sprintjes trekt te koppeling slijt, laat hem bij een sprintje ff rollen en dan knallen, geeft een hoog minderwaardigheidsgevoel bij je opponent die dacht die Porsche er lekker ff uit te trekken en dan knal jij loeihard voorbij "Daaaaaaaaaagg" imprezaatje.
13 jan 2004 16:29
13 jan 2004 16:31
13 jan 2004 16:32
13 jan 2004 16:37
13 jan 2004 17:19
Robinson schreef:Kijk een s bij Schmiddt-Oss
met of zonder tweemass vliegwiel??
http://www.schmidt-oss.nl/prijzen/koppe ... ra%204.xls
![]()
Effe ABN-Amro bellen
13 jan 2004 17:23
Marcel schreef:=
Maar het past allemaal een beetje bij Sjonnie en Anita cultuur..en heeft mi weinig te maken hoe je het beste uit je auto haalt...
13 jan 2004 17:51
13 jan 2004 18:34
13 jan 2004 18:56
Jeroen914 schreef:Dirk... double clutch-en!
Beter voor koppeling en voor de sychro's in je bak
En d'r is niks mooiers dan goed uitgevoerd double clutch / heel-toe terugschakelen voor een bocht!
Alleen daarom zou je al geen tiptronic willen
gr.
Jeroen
13 jan 2004 19:44
Robinson schreef:Yep, tegelijkertijd hard remmen en terugschakelen zonder DC en H-A-T,
geeft spectaculaire beelden.
13 jan 2004 20:13
13 jan 2004 21:28
13 jan 2004 21:32
13 jan 2004 21:57
13 jan 2004 22:30
paSCal schreef:Zoals de leverancier van de impreza van mijn zwager altijd zegt (en ik inmiddels van hem heb overgenomen):
"Eerst rollen, dan dollen"...
13 jan 2004 22:40
dirkie schreef:tnx Humpf ... intresting stuff die link ... mijne is een DMF ... duall mass dus ... maar euuu ... ben ff gaan testen zojuist ... en denk dat allemaal nog wel zal meevallen ... en die link staat al tussen mn favorieten ...![]()
![]()
Heb em in zen 1 en 2 plank getrapt ... dan in zen 5 geramd ... toerental valt als een blok terugen trekt dan weer normaal vanuit dit toerental verder door ... ik kan absoluut niet de minste slip vaststellen ... Pffffffff ...
Gelukkig segggg ....
Tnx heren voor de hints![]()
Dirkie
13 jan 2004 22:43
Jeroen914 schreef:Op verzoek van een niet nader te noemen forum-lidhierbij een korte uitleg over "heel & toe" remmen
.....
Het zijn best een hoop handelingen die je nu tegelijk uit moet voeren, dus voor je het goed onder de knie hebt en het zonder nadenken kan toepassen (en dat ook nog eens net zo snel als normaal terug schakelen) ben je wel effe verder
Super gaaf!
gr.
Jeroen