05 apr 2005 20:16
05 apr 2005 20:23
05 apr 2005 21:30
06 apr 2005 15:55
06 apr 2005 20:03
13 jun 2005 21:18
14 jun 2005 1:46
14 jun 2005 6:29
14 jun 2005 22:55
Jeroen914 schreef:maar geen EFI ???
15 jun 2005 6:44
15 jun 2005 14:51
Chris_lbr schreef:Jeroen914 schreef:maar geen EFI ???
Die EFI bij Pat Williams was mij een klein beetje te duur uitgevallen. En ik kreeg zelfs geen antwoord op mijn mails. Deze upgrade is zeker ook betrouwbaar en levert minstens evenveel vermogen extra.
15 jun 2005 22:40
15 jun 2005 23:01
15 jun 2005 23:10
15 jun 2005 23:37
Chris_lbr schreef:Eerst maar ff zien wat dit geeft. Ik heb met het idee gespeeld om ook andere nokkenassen te steken maar dan moet heel de motor er uit. Is (voorlopig - hout vasthouden) nog geen andere reden voor om de motor er uit te halen + dat hij nog steeds kurkdroog is. Vroeg of laat zal het misschien toch moeten gebeuren en dan is het natuurlijk mooi meegenomen (héhé, zeker als de dollar nog eens lekker laag staat)
16 jun 2005 9:53
16 jun 2005 22:45
17 jun 2005 10:18
robbie965 schreef:dan heb je de snelste van het forum![]()
17 jun 2005 15:48
EriC4C schreef:robbie965 schreef:dan heb je de snelste van het forum![]()
Wauw..... ook echt iets om trots op te zijn.
17 jun 2005 16:43
Nikasiltje schreef:Klinkt haast jaloers![]()
17 jun 2005 19:17
RufBTR schreef:dus ik heb nog een paar maanden om te sparen voor het feestje.
17 jun 2005 20:08
Chris_lbr schreef:Hahaha ! Begin je em al te knijpen dat je er binnenkort niet meer vandoor zal kunnen gaan ?![]()
![]()
17 jun 2005 21:32
17 jun 2005 23:06
Chris_lbr schreef:De 4-boite heeft idd het voordeel dat je langer kan doortrekken en minder moet schakelen. Maar ik moet wel langzaam schakelen (nadeel van die oude boitekes) want de 3de durft als eens een beetje krrrr....
We zullen elkaar wel eens ergens in Duitsland tegenkomen zeker.
17 jun 2005 23:20
Jaco schreef:Chris_lbr schreef:De 4-boite heeft idd het voordeel dat je langer kan doortrekken en minder moet schakelen. Maar ik moet wel langzaam schakelen (nadeel van die oude boitekes) want de 3de durft als eens een beetje krrrr....
We zullen elkaar wel eens ergens in Duitsland tegenkomen zeker.
Heb met mn ex-930 precies hetzelfde gehad, van 2 naar 3 rustig aan!! Geloof wel dat de bak beter gereviseerd kon worden. Blijf nog steeds onder de indruk van de snelheid per versnelling: 155 in 2, 220 in 3 en volgens het boekje 305 in 4 (snelst gereden op de teller 285, met armen die 2x zo dik waren en een adrenaline peil van +500%)