16 okt 2013 9:10
16 okt 2013 9:47
16 okt 2013 11:24
16 okt 2013 11:34
16 okt 2013 11:40
Cloaca schreef:Met K-jetronic naald bedoel je de zuiger die in de brandstofverdeler zit?
16 okt 2013 11:57
16 okt 2013 12:40
Cloaca schreef:En je hebt begrepen dat de warmloopregelaar de tegendruk bovenop deze "naald" bepaald?
16 okt 2013 12:50
16 okt 2013 13:01
Cloaca schreef:Het beste is om de diverse brandstofdrukken te laten testen.
Dit kan bij een specialist gebeuren die in het brandstofsysteem van de motor druksensoren plaatst.
Dan zal de auto gestart worden met een koude motor en kunnen zij de drukken op diverse plaatsen bekijken e.g. pomp drukken, druk voor- en na de warmloopregelaar, injectornozzle druk etc...
Deze drukken worden vergeleken met de drukken van een warme motor.
Als er ergens iets fout zit komt dat aan het licht....
De meting kan gewoon worden verricht op een ingebouwde motor...
16 okt 2013 13:29
Alleen met koude motor?Er werd me verteld door een Porsche-man dat het schokken en de backfires in het luchtfilterhuis
16 okt 2013 13:36
bully schreef:Alleen met koude motor?Er werd me verteld door een Porsche-man dat het schokken en de backfires in het luchtfilterhuis
11 nov 2013 17:35
11 nov 2013 17:56
11 nov 2013 20:09
12 nov 2013 11:02
12 nov 2013 11:15
12 nov 2013 11:59
14 nov 2013 15:06
targa 84 schreef:loopt weer als een naai machine
gr harry