08 dec 2013 21:15
08 dec 2013 21:20
08 dec 2013 21:22
08 dec 2013 21:27
08 dec 2013 21:33
08 dec 2013 21:59
JD 911 schreef: De Katalysator is overleden dus ga ik vervangen voor een lege versie.
08 dec 2013 22:06
08 dec 2013 23:09
08 dec 2013 23:35
09 dec 2013 18:42
09 dec 2013 18:51
09 dec 2013 20:56
Olaf schreef:JD 911 schreef: De Katalysator is overleden dus ga ik vervangen voor een lege versie.
Hopelijk heb je een vroege 964![]()
93'ers hebben een probleem met de APK goedkeuring ... als er 'n lege kat. onder zit![]()
09 dec 2013 21:10
Volgens mij is met een lege kat het een betere optie alleen een G-pijp te monteren
09 dec 2013 21:11
JD 911 schreef: De Katalysator is overleden dus ga ik vervangen voor een lege versie.Merci
10 dec 2013 0:12
WillemB schreef:Volgens mij is met een lege kat het een betere optie alleen een G-pijp te monteren
Mea Culpa, ik was van mening dat Horn zo'n combi had maar dat klopt dus niet, gezien zijn post
10 dec 2013 10:23
horn schreef: LM220 hittedraad conversie.
10 dec 2013 10:52
10 dec 2013 11:45
12 dec 2013 10:49
12 dec 2013 10:56
12 dec 2013 11:02
Stephan911 schreef:zou er nog enige vermogenswinst in zitten met G-pijp?
12 dec 2013 11:23
12 dec 2013 11:33
12 dec 2013 11:47