Goedemiddag, hier een een reacitie van mij (eigenaar
.
In eerste instantie is de Auto bij Paul gebracht om hem te laten repareren. Toen bleek dat het toch erger was en de motor eruit moest heb ik besloten voorlopig de auto even op te slaan bij Johan.
Paul heeft voor mij een calculatie gemaakt en gezien het feit dat ik vind dat ik er nu genoeeg aan deze auto heb uitgegeven in de drie maanden dat ik hem heb, in goed overleg met Paul besloten hem op te halen en voorlopig even binnen te zetten hier of bij Johan.
Toen kwam Johan's neef op de proppen, die kende in nog niet en hij bood aan er eens naar te kijken. Hij repareert ook motoren dus prima dan. Hij doet het als hobby.
Ik ben al jaren vaste Klant bij Paul en bovendat het ook nog eens een hele aardige kerel is is het ook een Top monteur. Toen ik de auto gekocht had heeft Paul hem in Januari helemaal in orde gemaakt en liep hij werkelijk als nieuw.
Echter de kosten voor dereparatie van deze motor zouden toch wel erg hoog worden dus daarom mijn besluitl om even niet te veel meer in de auto te steken en een andere oplossing te zoeken.
Dus Johan's oplossing kwam als geroepen. De auto rijdt nu ook niet en als hij het straks weer doet ben ik uiteindelijk goed klaar. Ik ben al 30 jaar een hele goede vriend van Johan dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt.
Mochten er nog mensen tips e.d. hebben dan horen we het graag van jullie .....
Op dit moment overweeg ik mijn Boxster 2.5 in te ruilen voor een KJN om daar dagelijks in te gaan rijden zoals voorheen en de 996 als weekend/hobby te gebruiken. Ben daar nog niet over uit ook omdat mijn boxster, die ik al twee jaar heb perfect is.....