Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
18 jun 2014 23:31
Zoals het onderwerp al aangeeft, iemand ervaring met Cargraphics uitlaat vs. Carnewal vs. Dansk? En eigenlijk vs. standaard? Vehikel betreft 996 MkII. Cargraphics komt van Johan v.d. Gugten die er importeur van is en er een ronkend (!) verhaal over had. Ik lees er niet veel over op het forum.
Bij voorbaat dank. Uitlaatqueste nog niet zo simpel...
19 jun 2014 8:51
Cargraphic is een van de meer gerenommeerde Duitse Porsche tuners. Voor hun motortuningkits maken ze gebruik van RS tuning. Ik heb zelf een stage 1 kit van cargraphic waaronder ook andere einddempers en cats. Geïnstalleerd door Van der Gugten.
Als ik op dit forum zoek op cargraphic krijg ik overigens wel aardig wat hits.
19 jun 2014 9:23
Ik heb eem volledige cargraphics uitlaat onder mijn 986 Boxster gehad, incl, sportcats. Beviel mij zeer goed, ik had niet de TüV versie maar de rest of the world versie (iets luider). De Boxster kreeg er een beetje en 996GT3 geluid van.
Luchtdoorstrooming en oppakken van het gas was serieus beter (echter ook de motormanagement was opnieuw geprogrammeerd). Het vertrekpunt was natuurlijk 220 pk en erna ca 245 pk. Dat merk je beter dan met een vetrekpunt van 320 naar 345 pk.
19 jun 2014 20:05
Mannen alvast dank, hoop dat er nog een paar reacties komen. Meest hits trouwens die ik vond waren gerelateerd aan andere leuke dingen voor de P, wielen etc, maar niet direct wat ik zocht; een uitlaat voor de 996..
19 jun 2014 22:24
Tja, er was ook (nog) niemand op het PF met een Cargraphic stage 1 kit op een 993 turbo. Toch gedaan.
Als je specifieke 996 mk2 ervaringen met een cargraphic uitlaat zoekt dan raad ik je aan eens op rennlist te kijken. Daar is "ons" Nederlandse forum gewoon wat te klein voor.
19 jun 2014 22:27
Weliswaar geen 996 maar wel een positieve ervaring met een Cargraphic uitlaat op mijn 987 (
klik).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.