Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

(Origineel) Sportuitlaat systeem 996 4s

12 jul 2014 21:14

Vriend van mij wil een origineel sportuitlaat systeem kopen, dealer rekent nogal wat natuurlijk, zijn er andere adressen om dit aan te schaffen die voordeliger zijn, in duitsland bijv?
Het gaat om een 996 4s uit 2002
Dank

Re: (Origineel) Sportuitlaat systeem 996 4s

13 jul 2014 0:26

Ben ook druk met uitlaten bezig geweest uiteindelijk een Cargraphic set gekocht. Bevalt heel goed. Belangrijk is dat het comfort er niet verder onder lijdt. Het zijn al geen echt stille auto's en heb je dan een dreunende brulpijp is het op de lange trajecten alleen maar ergenis. Cargraphic heb je in 2 soorten, TUV versie die ik heb maakt prachtig diep geluid, en de soort van circuitversie die dus echt lawaai maakt. En die ik dus niet gekozen heb.

13 jul 2014 0:50

Origineel is alleen origineel te kopen :wink:
Prijs is geen sterk punt maar geluid wel: mooi, leuk, nooit dreunend.

Optie: bij DSP informeren naar een gebruikte. Bel Do als je (vriend) belangstelling heeft (niet emailen is mijn advies).

13 jul 2014 8:18

Dank :thumleft:
Het gaat hem ook om het geluid, hij had tot nu wat alternatieven gehoord, die waren allemaal wat blikkerig qua geluid
Abravic of abromovic of iets in die richting;-)
We gaan even googlen op jullie suggesties

13 jul 2014 9:49

Akrapovic bedoel je waarschijnlijk :) Dat zal niet veel goedkoper zijn dan een origineel systeem, in tegendeel, als je een Titanium uitlaat kiest ...

14 okt 2014 20:27

https://www.youtube.com/watch?v=VWBFQBurCbI kent iemand het Jeannot System Exhaust?

14 okt 2014 23:36

altijd moeilijk om te zeggen zo via internet en filmpjes want in het echt moet je het eigenlijk horen.

maar voor 'n idee:
fabspeed
akrapovic
europipe
leeghalen van originele dempers (voor zover als je dat wil - vraag carnewall)
xpijp van Ed (mits die ook op de 996 past)

check ook even rennlist, daar staat altijd veel informatie over uitlaten en wat men prefereert...
Plaats een reactie