Ik ben Adriaan van Dun en heb net een 996 automaat uit 1999 gekocht. Graag kom ik in contact met iemand die ervaring heeft met dit type, m.b.t. onderhoud, zwakke punten etc. Waar zit de obd-stekker bij dit type?
Welkom Adriaan, Mooi z'n 996 tip. Auto's rijden heerlijk. Over je vraagstelling is voldoende te vinden op het forum als je de zoekfunctie gebruikt. Nu eerst maar lekker
laat je vooral niet gek maken met al die k.. verhalen over een 996 die problemen hebben , 95% is gewoon goed, rij hem netjes warm en geniet volop, het is een fijne auto waar je veel plezier aan zult hebben .............
Hoi Adriaan, Welkom ! De 996 is een prachtig auto,veel plezier er mee. Zelf heb ik een geschakelde 4s met een koelsysteemmodificatie van Resto uit Nijmegen. Blijft hierdoor altijd goed op temperatuur. Verder inderdaad zoals normaal eerst warme rijden. Zwakke punt kan zijn onvoldoende koeling door bladeren achter de voorbumper.
Zoals eerder gemeld vanavond, de 996 is aardig aan populariteit aan het winnen hier. Niks mis mee, altijd al een mooie wagen gevonden. Met name dan die met de wat dikkere konten maar je kan nu eenmaal niet alles hebben.