Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Ervaringen Sportuitlaat Boxster 987 (carnewal)

20 sep 2014 13:38

Goedendag,

Is er iemand in de buurt van Utrecht die een Carnewal of sportuitlaat heeft onder zijn Porsche Boxster 987 ?
Ben erg benieuwd hoe dit in het echt klinkt en hoe de ervaringen zijn.

Zit te kijken naar een Carnewal modificatie.

Tevens iemand ervaringen met het inbouwen van een PCM 2 in een Boxster. Is dit veel werk incl. Navigatie module ?
Momenteel zit er een standaard radio in maar mijn voorkeur heeft toch het navigatie systeem.

grt :drive:

Re: Ervaringen Sportuitlaat Boxster 987 (carnewal)

13 okt 2014 17:22

kennelijk niet veel mensen met een sportuitlaat te vinden :scratch:

13 okt 2014 17:53

... in de buurt van Utrecht :popcorn:

• Stad
  • Provincie

Naar mijn idee zijn er genoeg Boxster rijders op dit forum met een sportuitlaat :wink:

13 okt 2014 18:15

Ik heb hier nog niet een vervelende reactie over de Carnewal aanpassing gehoord.

Al eens op youtube gekeken? Staan flink wat filmpje van een 987 met een Carnewal aanpassing.

Zelf heb ik Gert Carnewal zijn gang laten gaan met de uitlaat modificatie op mijn 986 3.2 S. Erg tevreden hierover :cheers:

13 okt 2014 20:26

Ja ik heb Gert een GT dempers laten monteren onder mn 997 met resultaat een vollere klank
zeer tevreden en een leuke rit er naar toe :thumleft: :thumleft:

14 okt 2014 1:15

Niet in de buurt van Utrecht en geen 987. Wel een lekkere sound van de gt uitlaat op mn Boxster

14 okt 2014 1:18

ook een carnewall onder 993: aanrader, evt dansk proberen? schijnt ook top te zijn

14 okt 2014 21:50

Utrecht en Carnewal uitlaat onder mijn 993. Dik tevreden. Ritje naar Gert is ook allesbehalve vervelend. Tenminste als je Ring van Antwerpen vermijdt en binnendoor gaat. :wink:

14 okt 2014 23:59

En terug door de westerscheldetunnel. Kan je gelijk je geluid (of trommelvliezen) testen

16 okt 2014 12:46

Heb de standaard Porsche sportuitlaat eronder laten zetten. Mooi geluid :thumleft: Mocht ik weer voor die keuze staan, dan zou ik nu voor de CarGraphic uitlaat gaan bij http://www.vdgugten.nl/site/index.php

17 okt 2014 10:43

Geen Boxster hier, wel en 996 MkII met Cargraphic klinkt geweldig en geen gedreun en herrie binnen gelukkig.

20 okt 2014 21:10

Klinkt goed allemaal :thumleft:
Heb inderdaad een aantal filmpjes bekeken maar in het echt toch altijd anders.

Na de winter eens kijken wat het gaat worden. Wellicht doe ik op een meeting nog ideeën op.
Plaats een reactie