Google translate:
Ik heb gehad succes vaststelling codes P1128 en P1130. Vanwege boek Wayne's en de adviezen op dit forum Ik heb zoveel geleerd en wilde het door te geven. Ik kocht mijn 2000 S Boxter S van een kennis van twee maanden geleden. Toen ik de auto in voor de pre-purchase inspectie, de monteur zei dat alles goed was, maar verwees naar twee codes die omhoog kwam. Hij verwees naar de codes als "soft-codes", en waren geen big deal. Dus, op het moment had ik geen idee wat dat betekende en niet vragen. Anders dan dat, de auto kwam uitstekend.
Dus, terwijl het proberen te krijgen van de auto smogged, mijn CEL gaat aan en dus is de test niet doorstaan. En, had ik drie monitoren die onvolledig waren, en de codes P1128 en P1130 aanwezig waren. Na enig serieus onderzoek op smog inspecties en boek Wayne's en dit forum te lezen, heb ik geleerd dat de codes P1128 en P1130 waren verbonden emissies. Dus keek ik in de staat van dienst van de auto, die de eerdere eigenaar gehad. Dit was een enorm voordeel voor de staat van dienst hebben. Blijkt dat 2 van de 02 censuur werden vervangen in 2009 en de andere twee werden vervangen in 2011, een paar maanden terug. De P1128 en P1130 codes aanwezig waren terug in 2009, maar geen vermelding in 2011. Ook was er geen verslag van reiniging of vervanging van de MAF. Wow, nam ik kennis van deze! Ik begon ook de onderlinge relatie met de MAF en de O2 censors bestuderen. Blijkt dat er een! Ik ben verbaasd maar waarom de Porsche monteur nooit de MAF-sensor aan te pakken. Het was nooit schoongemaakt of vervangen. En evenmin was het gasklephuis. Op het moment van aankoop had mijn Porsche 39.800 mijl op.
Dus, ik schoongemaakt en opnieuw geïnstalleerd de MAF-sensor, ik het gasklephuis schoongemaakt, ik verving de lucht schoner en Techron toegevoegd aan mijn gastank. Ik ga voor een station op Japatul Valley Road in Alpine 91901. De auto klonk geweldig en ik kon detecteren / voelt hij draaide gladder. Ik had ook de top naar beneden voor de eerste keer. Ik had de codes gewist voordat ik deed het onderhoud aan de auto. Ik controleerde de codes na ongeveer 60 mijl van ontzagwekkende rijden in de bergen. Er waren geen, en ze kwam niet terug.
Ik nam de auto naar beneden naar de smog man en het verleden smog en tot nu toe zijn er geen codes. Dank aan alle postings en advies Wayne's was dit allemaal mogelijk.
staaf (de schrijver van dit stuk heet Rod.

)