15 feb 2015 11:37
15 feb 2015 12:40
15 feb 2015 12:45
15 feb 2015 12:50
15 feb 2015 12:53
15 feb 2015 13:10
Cloaca schreef:Omdat het ook nog betrouwbaar moet zijn...
De gemiddelde tfsi heeft ook al moeite de 100.000km zonder problemen te halen....
15 feb 2015 13:14
15 feb 2015 13:24
maurice schreef:Klopt Willem, maar kijk maar eens goed naar hoe de techniek die BMW gebruikt en de TSFI techniek van het VAG concern. Dat zijn wezenlijk andere concepten.
Dat ze bij VAG veel problemen met deze motoren hebben is allemaal goed te verklaren. Heeft niks te maken met de techniek op zich maar de keuzes voor kwaliteit.
15 feb 2015 13:27
Peter schreef:Cloaca schreef:Omdat het ook nog betrouwbaar moet zijn...
De gemiddelde tfsi heeft ook al moeite de 100.000km zonder problemen te halen....
Eigen ervaring of papegaien ........
15 feb 2015 13:35
15 feb 2015 14:18
maurice schreef:Klopt Willem, maar kijk maar eens goed naar hoe de techniek die BMW gebruikt en de TSFI techniek van het VAG concern. Dat zijn wezenlijk andere concepten.
Dat ze bij VAG veel problemen met deze motoren hebben is allemaal goed te verklaren. Heeft niks te maken met de techniek op zich maar de keuzes voor kwaliteit.
15 feb 2015 14:57
15 feb 2015 21:13
15 feb 2015 23:09
Cazzo Super Veloce schreef:BMW iets leren van VAG?
Laten we hopen van niet.
Hoorde van een chefmonteur van een PC dat de Cayenne V6 Diesel ook een drama is.
15 feb 2015 23:12