30 apr 2015 0:05
30 apr 2015 0:13
30 apr 2015 9:07
30 apr 2015 9:53
30 apr 2015 11:11
30 apr 2015 11:19
30 apr 2015 11:46
30 apr 2015 11:56
Nicolò schreef:De thermostaat naar de radiator in de voorwielkast gaat bij mijn 3.2 overigens pas open als de temperatuur ver over de helft is, dan zie je de temperatuur een stukje terugvallen. Meestal moet ik daarvoor bij heet weer in een file staan...
30 apr 2015 12:08
30 apr 2015 14:11
30 apr 2015 14:22
30 apr 2015 14:25
30 apr 2015 14:33
30 apr 2015 17:10
30 apr 2015 17:12
Taxi Hans schreef:zo heel veel langzamer ben je niet met de 3.2, lange afstanden en goed warm rijden doet wonderen bij het meekomen met het overig verkeer. ik trek die nieuwe gebakjes er niet uit maar blijf ze bij totdat zij op de begrenzing zitten en dan .........
30 apr 2015 17:18
30 apr 2015 18:03
lindemans schreef:Wat mij opviel dat de temperatuur van de motor vanmorgen bij lage temperatuur buiten en netjes 100-120 rijden ruim onder het middenstreepje blijft; overdag toen t wat warmer werd ook nog onder het middenstreepje. Bij constant 140-150 staat hij vervolgens precies op het middenstreepje, bij constant 160-170 een heel klein beetje boven het midden.
01 mei 2015 9:18
01 mei 2015 9:19
01 mei 2015 18:14
Taxi Hans schreef:jij bent dus een watergekoeld typetje zeg maar Lindemans.
01 mei 2015 18:20
01 mei 2015 21:31
geertsabine schreef:@LIndemans: ik ben toch fanatiek waterpoloër geweest en ik zweette dus wel bij (enorme) inspanning. In het water merkte je dat wellicht wat minder, maar zodra je eruit stapte... vraag die overblijft: ben ik nu een lucht of watergekoeld type?
02 jun 2015 17:03
Ik ook. Nog sterker: ik wist niet eens dat ik in het water zo kon zweten. Ik zweette hard en ik was in die tijd in topconditie.geertsabine schreef:ik ben toch fanatiek waterpoloër geweest en ik zweette dus wel