20 jul 2015 18:09
20 jul 2015 18:57
20 jul 2015 19:20
Lionhunter schreef:"koeilingsproblemen / modificatie uitleg bezoek" in september?
20 jul 2015 19:34
20 jul 2015 19:49
20 jul 2015 20:52
20 jul 2015 22:30
20 jul 2015 22:45
21 jul 2015 8:37
21 jul 2015 9:12
roadpursuit schreef:Bij een hydraulische slag, komt door vloeistof in je cilinder. En als de zuiger dit probeerd te comprimeren kan dit niet. Want vloeistof is niet samen drukbaar. Waardoor de vloeistof een weg naar buiten zoekt, als je pech hebt dwars door je zuiger of cilinder
21 jul 2015 9:16
21 jul 2015 10:06
Pelican Parts schreef:1998-2005: the engine air-oil separator is located at the top left rear corner of the engine.
2006-2008: Porsche redesigned the system and moved the AOS to the top of the engine under the right side intake.
21 jul 2015 10:14
21 jul 2015 11:03
Cazzo Super Veloce schreef:roadpursuit schreef:Bij een hydraulische slag, komt door vloeistof in je cilinder. En als de zuiger dit probeerd te comprimeren kan dit niet. Want vloeistof is niet samen drukbaar. Waardoor de vloeistof een weg naar buiten zoekt, als je pech hebt dwars door je zuiger of cilinder
Meestal een kromme drijfstang en als je pech hebt een slag in je krukas...
21 jul 2015 12:24
993 C2 schreef:Ik neem dat het AOS systeem wordt vervangen door een oil catch can (olie opvangtank). Moet deze niet geleegd worden om de x km?
http://oilcatchcan.com
21 jul 2015 13:15
21 jul 2015 14:47
21 jul 2015 16:06
21 jul 2015 17:53
Ber schreef:De oplossing die Michel heeft werkt perfect
22 jul 2015 15:11
23 jul 2015 0:02
23 jul 2015 1:22
23 jul 2015 9:46
23 jul 2015 11:04
23 jul 2015 17:08