15 jun 2005 14:25
15 jun 2005 21:35
15 jun 2005 21:36
16 jun 2005 8:22
EriC4C schreef: RennTech. Klik op de oranje letters voor info.
16 jun 2005 20:54
16 jun 2005 23:36
EriC4C schreef:De enige die ik je kan geven: bel even met een Porsche-specialist zoals bijvoorbeeld RennTech. Klik op de oranje letters voor info.
Tips van "leken" zijn handig (of juist niet), maar van een behulpzame Porsche-specialist toch handiger.
16 jun 2005 23:39
carrera32 schreef:Hetzelfde probleem had ik laatst met een 3.2
Inderdaad waarschijnlijk de injectoren ---> Een paar tikken erop was bij mij de oplossing. Om te voorkomen dat je dit vaker aan de hand krijgt je injectoren een keer laten reinigen.
16 jun 2005 23:40
17 jun 2005 10:48
05 jul 2005 10:23
05 jul 2005 11:04
05 jul 2005 13:14
k heb bij Porsche een flesje injectorreiniger gehaald en bij de benzine gegooid
05 jul 2005 19:00
dirkie schreef:k heb bij Porsche een flesje injectorreiniger gehaald en bij de benzine gegooid
Zo kan bv. het vuil in je benzinetank ook leuk mee los beginnen te "weken" ... en zo eenhele boel andere dingen naar de haaien helpen ...
05 jul 2005 21:37
05 jul 2005 21:55
05 jul 2005 22:11
06 jul 2005 9:44
06 jul 2005 21:55
Lou schreef:Was er mee eens tot op het moment dat na de revisie van de motor de P niet startte. Hebben ze tot laat in de nacht aan gewerkt om er achter te komen dat de injectoren, na reinigen, terug verstopt zaten.
Men heeft toen met een endoscoop in de tank gaan kijken en smurrie dat je daar tegen kwam, je gelooft het niet.
Als je dan injectorenreiniger gebruikt, komt er sowieso wat van die smurrie mee los en niet alles wordt tegengehouden door je benzinefilter.