26 mei 2016 21:30
26 mei 2016 23:03
26 mei 2016 23:07
chelsea schreef:Wel een dikke 996 .
27 mei 2016 7:52
27 mei 2016 10:55
27 mei 2016 13:16
28 mei 2016 9:50
28 mei 2016 18:17
28 mei 2016 18:27
28 mei 2016 18:34
29 mei 2016 22:20
RichardP schreef:Je hebt toch al problemen gehad met de auto?
Wat is er destijds aan gedaan?
Heb je nog garantie?
29 mei 2016 22:23
Kheldar schreef:Rechterkant veel luider dan linkerkant toch?
29 mei 2016 22:24
993 C2 schreef:Klinkt als drijfstanglager.
Probeer eens (kort) zonder multieriem om waterpomp oid uit te sluiten
29 mei 2016 22:25
Jens01 schreef:Klinkt niet best. Klinkt mij meer als een kromme klep waar de nokkenas op staat te hameren. Ik zou er geen meter meer mee rijden
29 mei 2016 22:35
mbembe schreef:Ach hoe meer je vervangt hoe kleiner de kans dat er nog iets zal gebeuren
Sterkte
29 mei 2016 22:38
alvin01 schreef:Pfff, zeer vervelend voor je.
Wel gehoord van Resto Nijmegen?
Die hebben o.a. veel ervaring met de 996.
Veel succes en sterkte verder.
29 mei 2016 22:46
964HP schreef:Potverdorie, jij hebt wel pech zeg!
Als het een uitgelopen drijfstanglager is dan zou ik nul oliedruk verwachten....ik heb je niets 'horen zeggen' over een waarschuwingslampje / oliedrukmeter die op 0 staat (?)
Ik vermoed indien de oliedruk inderdaad normale waardes geeft dat het een probleem met een kleplifter is.
29 mei 2016 22:56
964HP schreef:Potverdorie, jij hebt wel pech zeg!
Als het een uitgelopen drijfstanglager is dan zou ik nul oliedruk verwachten....ik heb je niets 'horen zeggen' over een waarschuwingslampje / oliedrukmeter die op 0 staat (?)
Ik vermoed indien de oliedruk inderdaad normale waardes geeft dat het een probleem met een kleplifter is.
29 mei 2016 23:15
29 mei 2016 23:17
Dial_888 schreef:Nee hè, rotte blok en dan voor- en achterschade.....sterkte met de afhandeling.
30 mei 2016 6:52
31 mei 2016 22:57
01 jun 2016 9:44
11 jun 2016 23:02