30 jun 2005 15:37
30 jun 2005 16:52
30 jun 2005 19:20
30 jun 2005 19:21
30 jun 2005 19:39
Jeroen C3.0 schreef:
Of in RVS (wel weer duurder...)
911 Bj. ’65 - ’74 Edelstahl
Sonderpreis € 1499,-
2x Wärmetauscher Edelstahl
1x Auspuff Edelstahl
6x Dichtung für Wärmetauscher
2x Dichtung für Auspuff
Succes!
30 jun 2005 20:35
Ga de moerensplijter eens uitproberen!
30 jun 2005 20:58
27 jul 2005 12:52
27 jul 2005 13:33
lindemans schreef:Mij warmtewisselaars lijken vwb ommanteling voor de verwarming van RVS, zijn echt geheel roestvrij; maar de srpuitstukken zelf die dus naar de tussendemper en de cilinderkoppen gaan zijn "vertrouwd" dik roestbruin.
Iemend ervaring met warmtewisselaars die direct naar de grote einddemper lopen van RVS (zoals de SSI's) op een 3.2 ?
27 jul 2005 15:09
Jeroen914 schreef:lindemans schreef:Iemend ervaring met warmtewisselaars die direct naar de grote einddemper lopen van RVS (zoals de SSI's) op een 3.2 ?
In een 3.2 maken de SSI's (of ander merk warmtewisselaars van het type t/m '73) ongeveer 15 ECHTE pk's extra
Bij een 3.2 moet je er wel rekening mee houden dat de aansluiting van de verwarming (in de motorruimte) aangepast moet worden
27 jul 2005 15:32
27 jul 2005 16:23
27 jul 2005 16:40
lindemans schreef:Kom ik zo dom over ?
27 jul 2005 17:45
Jeroen914 schreef:lindemans schreef:Kom ik zo dom over ?
zoals gezegd... niet jippie bedoeld
maar ik krijg de indruk uit je posts dat je een aantal dingen door elkaar haalt
06 aug 2005 1:25
lindemans schreef:Ik bedoelde met name dat er tal van 'sport' uitlaatsystemen zijn die een dusdanig invloed hebben op de flow van de uitlaatgassem en daarmee op de regeldynamiek van de motor dat die regeling aangepast moet worden om vermogenswinst ook echt te pakken.
Ik heb ook al heel veel zinvolle info uit het boek van Wayne Dempsey (PelicanParts.com) maar ben op zoek naar praktijkervaring met die SSI's.