08 jul 2005 23:59
09 jul 2005 9:11
Rob-964 schreef:- het zou alleen een probleem van 996 3.4 zijn en bij de 3.6 was dit opgelost (volgens mij is dit niet waar! Sjonnie?)
- als het probleem zich bij de eerste 50.000 km nog niet heeft voorgedaan, dan zal het ook niet meer komen (volgens mij ook niet waar! Beltar? Kans misschien wel kleiner?)
Rob-964 schreef:Dit draadje moet dus niet gaan over:
- mijn persoonlijke keuze/afweging(en)
- het luchtgekoelde tijdperk tov de “waterkokers”
- 993 tov 996
- coupe, targa tov cabrio
- 2 wiel of 4 wiel
- schakel of tiptronic
Dit zijn namelijk keuzes/afwegingen die ik zelf al heb gemaakt en tevens al uitvoerig zijn “behandeld” op het forum.
09 jul 2005 10:04
Rob-964 schreef:- indien je Porsche garantie hebt wordt het 3 keer geprobeerd om het probleem op te lossen, lukt dit niet dan krijg je een nieuwe motor (ATM)
- Porsche geeft nu na vervanging 2 jaar garantie op de reparatie
- PZ wil geen informatie verstrekken over het exacte onderhoud dat er verricht is aan een auto (onder de noemer Dataschutz) en verwijst mij door naar de vorige eigenaar/eigenaren![/list]
09 jul 2005 10:26
EriC4C schreef:Antwoorden Beltar & Sjonnie.
09 jul 2005 11:06
ER schreef:Mijn antwoord valt niet onder je exclusie-criteria, dus hier mijn reactie op bovenstaande
ER schreef:Aangezien Porsche AG onder garantie ALLES kostenloos repareert aangaande dit probleem, en zelfs nieuwe motoren plaatst bij aanhouden lijkt me de grootste zorg opgelost!
ER schreef:onderschat de rol van Pon niet. Uit ervaring kan ik je vertellen dat ze in zulke gevallen adequaat optreden.
ER schreef:Verder heb je uiteraard als koper recht op de volledige historie (voor zover in een PZ onderhouden), geen discussie.
ER schreef:vergeet niet de zgn. "nul"-rekeningen te verlangen, zodat historie compleet blijft én dat je rekeningen van reparaties hebt waarover opnieuw garantie geldt.
09 jul 2005 14:01
Rob-964 schreef:Helaas wil bijvoorbeeld een PZ in Duitsland mij die informatie toch niet verstrekken over een 996 die daar verkocht is en zijn 20.000, 40.000 en 60.000 km beurt heeft gehad! Dataschutz geven ze als reden!
09 jul 2005 14:19
ER schreef: dat PZ B (of desnoods Porsche Duitsland) de rekeningen van dealer A op kan vragen.!
10 jul 2005 11:01
ER schreef:Ik begrijp hieruit dat de desbetreffende 996 OP DIT MOMENT dus elders te koop wordt aangeboden Rob?