15 jul 2005 21:45
15 jul 2005 21:54
15 jul 2005 21:55
15 jul 2005 22:05
Gizmo schreef:Volgens mij de turbo 3,6, gewone 3,6 en RS 3,8 en zowel RSR 3,8. Oh ja later stadium varioram zorgde voor meer vermogen.
15 jul 2005 22:11
15 jul 2005 22:15
Marco schreef:gebruik de zoekfunctie hier op het forum en je bent een paar dagen zoet
15 jul 2005 22:28
marijn schreef:Gizmo schreef:Volgens mij de turbo 3,6, gewone 3,6 en RS 3,8 en zowel RSR 3,8. Oh ja later stadium varioram zorgde voor meer vermogen.
Ja, bedankt voor de snelle reactie. Ik zou graag een porsche 993 kopen (omdat die nog luchtekoeld zijn heb ik me laten wijsmaken), maar ik weet niet goed welke ik moet kopen. kun je me ook eens uitleggen wat die 3,6 en varioram en zo betekenen ... Want ik geraak er niet zo goed aan uit eerlijk gezegd.
15 jul 2005 22:43
15 jul 2005 22:48
Gizmo schreef:Varioram, is eigenlijk betere lucht inlaat en nog een aantal dingetjes volgen mij vanaf '96. Het zorgde voor meer PK's(rondom de 25, gokje).
15 jul 2005 22:55
16 jul 2005 6:05
16 jul 2005 8:46
robbie965 schreef:... als geld geen probleem is zou ik voor de bi-turbo gaan en dan heb ik denk ik heel wat aanhangers
16 jul 2005 8:52
Olaf schreef:NOT 993 - 4S
16 jul 2005 9:05
Marco schreef:dat is de langzaamste toch
16 jul 2005 9:53
16 jul 2005 11:16
Heb ik.Nu alleen nog de RS skirts...Marco schreef:en dan de spoiler van de 2S erop