25 jun 2017 20:28
26 jun 2017 8:13
26 jun 2017 8:46
Tony, die in dit Pelicanparts topic schreef:Silas,
PM me and I'll walk you thru the procedure. If we could not diagnose the problem correctly, I'll give you a free fuel accumulator.
Tony
26 jun 2017 13:03
26 jun 2017 13:25
26 jun 2017 14:43
26 jun 2017 15:19
26 jun 2017 15:43
albert58 schreef:Om te beginnen,mijn Engels is zeer slecht.....
Dus hier kan ik helaas niet zoveel mee.....
Het gaat om een 3.2 van 1985.
Ik heb ook al eens gehoord dat het de benzinedruk kan zijn of de bdp sensor of te weel de krukas sensor.
Ik hoor het graag!
Groet,
Albert
26 jun 2017 16:03
Niels911SC schreef:Het Amerikaanse PelicanParts forum staat vol met info en heeft veel behulpzame leden, waar op het Nederlandse forum helaas op technisch vlak een stuk minder te vinden is.
Daarentegen kun je hier wel uitstekend advies krijgen over naar welke specialist je hem moet brengen, of welk horloge je zou moeten kopen, dat dan weer wel
26 jun 2017 16:20
horn schreef:Daarbij pretenderen wij geen technisch forum te zijn.
26 jun 2017 17:19
26 jun 2017 18:43
27 jun 2017 8:45
Fuel volume 30 seconds .850 liter from return line from fuel rail.
Pressure Engine off Pump running 2.5 bar (36psi)
Engine running 2.0 bar (29psi)
Engine running vacuum hose removed from pressure regulator 2.3-2.7 bar (33-39psi)
Checking Residual pressure is done by connecting gage to fuel rail port and running pump for one minute. After 20 minutes pressure should be 1 bar (14.5psi)
27 jun 2017 12:55
01 jul 2017 21:30
08 jul 2017 14:35
08 jul 2017 18:53
09 jul 2017 8:59
11 jul 2017 15:22
11 jul 2017 16:26
11 jul 2017 23:07