29 okt 2005 21:12
29 okt 2005 23:48
30 okt 2005 0:10
rob964.c4 schreef:al met een warme motor geprobeerd??
wie weet.
robert
30 okt 2005 8:30
30 okt 2005 9:48
Paul van Engelen schreef:Geen grip
Betekent dit dat je sleutel doordraait; wel de goede maat dan?
Met een passende sleutel met voldoende hefboom lengte komen ze los , of breken ze af
Shark schreef:Misschien een nachtje laten staan met goede kruipolie erop...rob964.c4 schreef:al met een warme motor geprobeerd??
wie weet.
robert
Kijk uit dat je je schroefdraad niet naar de haaien helpt... (bij hete motor is je metaal kwestbaarder )
Shark
30 okt 2005 16:23
30 okt 2005 19:02
30 okt 2005 21:07
30 okt 2005 21:29
30 okt 2005 21:38
30 okt 2005 21:53
30 okt 2005 22:13
30 okt 2005 23:29
31 okt 2005 16:14
thijzer schreef:Ja ik weet niet wat het verschil tussen beide daken is onder de bekleding. Dikke kans dat de Targa's twee balken overdwars hebben lopen en de gewone niet maar dat weet ik dus ook niet.
Webasto dakje van glas kost 450 euri en dat schuift dan over het dak. Targa is wel weer wat geiler...
31 okt 2005 21:14
31 okt 2005 21:51
04 nov 2005 10:11
04 nov 2005 11:28
04 nov 2005 11:31
04 nov 2005 12:01
04 nov 2005 13:01
04 nov 2005 13:06
04 nov 2005 13:15
04 nov 2005 15:19
04 nov 2005 15:40
944 guy schreef:Hoe groot is het gat in de intake slang? Als hier echt lucht door wordt aangezogen en het is eentje met injectie dan krijgt ie dus lucht binnen welke niet is gemeten (mits het gat te groot is). Aan de andere kant: als deze echt van formaat zou zijn (diameter>1cm) dan zou de motor na de startcyclus direct al moeten stilvallen.
Dan injecteert ie dus te weinig benzine en slaat de boel af.
Wat de startmotor betreft: hield het van de 1 op de andere poging helemaal op? Dit hebben wij een enkele keer met de 944 namelijk. Met een hammertje of plankje tegen de startmotor aan slaan werkt dan wel. Ik heb gevonden dat stof vd koppeling na lange tijd het mechanisme van de start motor gaat bevuilen. Daardoor loopt de solenoide steeds stroever (scharnieren slibben dicht) en komt deze net niet helemaal terug in de beginstand. Als dat het geval is dan voorkomt 1 of andere schakelaar dat deze kan starten.
Oplossing hiervoor is helaas alleen maar laten reviseren/andere kopen aangezien die hele solenoide klem is gezet in de behuizing en deze vervolgens is dichtgeslagen.