10 jan 2006 11:53
10 jan 2006 14:23
10 jan 2006 15:00
10 jan 2006 15:01
John4S schreef:
'k heb er ook al is naar zitten kijken, maar wat ik me afvraag, kan een normale 3.6 996 blok ineens zoveel extra vermogen verwerken, zonder schade op te lopen.
10 jan 2006 15:52
Carrera4s schreef:In "ons" geval is de vraag natuurlijk of je, als je meer vermogen wil, niet beter de 4S inruilt voor een (2de hands) turbo, eengelijkaardige "opleg" is dan wel haalbaar...
10 jan 2006 16:09
10 jan 2006 17:27
s_vandamme schreef:replacement 3.4 engine ... minder dan 6000 euro
porsche 911 motor als wegwerp artikel
juist ja , wasserpumpers
10 jan 2006 17:36
Devils son schreef:Ik vind het geen aanbeveling dat wij "luchtgekoelden" veel meer moeten betalen voor een nieuwe motor...
10 jan 2006 17:41
Devils son schreef:Ik vind het geen aanbeveling dat wij "luchtgekoelden" veel meer moeten betalen voor een nieuwe motor...
10 jan 2006 18:18
s_vandamme schreef:ik vind het geen aanbeveling, dat een Porsche short blok maar 6000 kost
en als je weet dat porsche de meest winstgevende autobouwer is... dan vraag ik me af wat de kost prijs is van zoeen blok , voor Porsche 5000? 4000?
ik vind dat toch een beetje raar , tenminste , kwaliteit heeft een prijs
als de prijs opeens zakt , en de winst stijgt... wordt ik achterdochtig
bovendien , de gehele prijs van de 911 reeks , is die dan ook zo ferm gezakt? ik geloof van niet... dus kun je zien waar de winst gemaakt wordt...
10 jan 2006 19:31
10 jan 2006 20:01