28 jan 2006 20:44
28 jan 2006 20:48
28 jan 2006 21:56
28 jan 2006 22:05
29 jan 2006 18:39
29 jan 2006 21:20
29 jan 2006 21:31
29 jan 2006 21:33
29 jan 2006 21:38
Olaf schreef:
Volgens mij is dit toch echt een plaatje van (een gedeelte van) de einddemper bij de 964
Slangerij aan die kant van de motor gaat naar de olietank en naar de oliekoeler ... de slangen zijn zg 'gewapend' en worden in de loop der jaren 'gaar' ....
Niet een onoverkomelijk probleem .... maar ook weer geen klusje van niks ....
Mocht je de slangerij (laten) vervangen - vergeet dan ook niet meteen de andere slangen te (laten) doen ...
29 jan 2006 23:53
30 jan 2006 20:26
Roi schreef:Inderdaad oeps ...zeg..
Maar goed dat je -of je vrouw- het op tijd hebt (heeft) gesignaleerd.
Ik heb vorig jaar een 964 cabrio gezien die daardoor een paar minuten in de brand heeft gestaan.
Olie was op de hete uitlaat gelekt en gaan fikken. Schade leek zich te beperken tot lakschade.
Ik had me al voorgenomen ze dit jaar onder de loep te nemen en nu zeker.
Succes ermee,
Roi
31 jan 2006 23:39
01 feb 2006 16:29
Roi schreef:He Johnnyboyporsche ,
Dus donderdag a.s. gaat het gebeuren. Kun je naderhand even terugkoppelen waar we over praten? In euri's wel te verstaan en dan enkel over die vervanging /controle van de olieleidingen.
Altijd handig om te weten.
mvgr.
Roi
01 feb 2006 22:20
02 feb 2006 10:40
Rene914 schreef:Lekker begin van het jaar, wordt je ook niet vrolijk van.
Gelukkig op tijd gezien. Zal je maar tijdens het rijden gebeuren.
06 feb 2006 21:50
15 maart 2006 17:55
15 maart 2006 18:09
15 maart 2006 22:41
Johnnyboyporsche schreef:Maar brand is erger, ja toch
16 maart 2006 13:52
Rene914 schreef:de zomer komt eraan
16 maart 2006 15:29
911-lover schreef:Rene914 schreef:de zomer komt eraan
De vraag is alleen wanneer die komt
16 maart 2006 22:04
911-lover schreef:
De vraag is alleen wanneer die komt
22 jun 2006 0:25
22 jun 2006 16:14
22 jun 2006 17:14