10 feb 2006 5:46
10 feb 2006 9:21
10 feb 2006 9:21
10 feb 2006 9:54
Marcel schreef:klinkt als "mannetje is goedkoop" maar uiteindelijk toch "mannetje is toch duurkoop"...
10 feb 2006 10:05
10 feb 2006 10:15
10 feb 2006 11:07
10 feb 2006 11:15
EvR schreef:Gezien je e-mail adres heb je in ieder geval voorlopig wel wat anders te doen :wink:
10 feb 2006 11:30
10 feb 2006 11:33
10 feb 2006 11:58
10 feb 2006 12:23
10 feb 2006 12:40
10 feb 2006 13:07
Tsja, de distributieriem was door hetzelfde "mannetje" een maand geleden vervangen... De schuldvraag is in dit geval wat lastig
dat betekent dat ik de ellende niet bij haar moneur leg...
Als je dan niks te melden hebt, hou je onzin dan voor je...
10 feb 2006 13:10
10 feb 2006 13:20
10 feb 2006 19:45
10 feb 2006 20:13
martijn schreef:Ik dacht dat er nog geen 944 was in 1981
11 feb 2006 3:05
11 feb 2006 22:11
11 feb 2006 23:22
Jeroen914 schreef:Als de distributie niet in orde zou zijn geweest, dan mep je de kleppen door de cilinderkop, niet een drijfstang door het carter
Maar zoals je zegt... Alles is mogelijk
maar om Beun daar nou meteen de schuld van te geven vindt ik een beetje een "cheap shot"
11 feb 2006 23:43
Marcel schreef:
misschien dat je me niet goed begreep. Wil niet zeggen dat door distributieriem de drijfstang door het carter heen gaat maar wel als een monteur een ketting vervangt en lager loopt op zijn einde hij dat eigenlijk wel behoort te horen want een lager loopt normaalgesporken niet van de ene op de andere dag uit zijn schaal. En als je dat dan hoort gan je niet alsnog een kettinkje vervangen... maar ja .. alles is mogelijk...
12 feb 2006 2:51