09 apr 2004 11:49
09 apr 2004 12:03
09 apr 2004 12:46
09 apr 2004 14:13
09 apr 2004 14:52
09 apr 2004 15:04
09 apr 2004 20:22
RufBTR schreef:waarom wil ik van CIS af, met efi betere response op het gaspedaal,beter af te regelen/stellen, en bij CIS is 450 pk wel het maximale wat je uit je blokje kan persen. aangezien ik naar 500+ pk's wil, moet ik ook dat stukkie dus gaan veranderen.
09 apr 2004 20:38
09 apr 2004 20:40
09 apr 2004 20:51
09 apr 2004 20:53
09 apr 2004 21:03
John4S schreef:
Das geen kattepis zo'n extra schoppie in je rug, maar eh je weet het hierzo, hebbie geen foto's van dat project, en specs want daar zijn we dol op hier.
09 apr 2004 21:24
09 apr 2004 21:54
Renntech schreef:En ik kan natuurlijk Gerard wel met zijn digitale camera een sprint laten filmen, maar ik denk niet dat het slim is dat ik jullie laat zien wat ik met klanten auto's doe.
John4S schreef:Verder weten we dat we voor het echte werk naar Steenwijk moeten.
09 apr 2004 22:56
Gizmo schreef::lol: voor mij heb je heb jij wel het mooiste beroep. Dat zijn de momenten dat ik denk, had ik maar een vak geleerd .
09 apr 2004 23:03
09 apr 2004 23:14
10 apr 2004 0:24
10 apr 2004 23:03
Renntech schreef:Hoi Paskal,
Ik hoop ooit nog eens met jou mee te kunnen rijden, ik heb nog nooit gevoeld wat een compressor voor een soort vermogen heeft.
De dubbele ontsteking op jouw auto zorgt er vooral voor dat er veiliger meer laaddruk gegeven kan worden. Zonder dubbele ontsteking is de kans op detoneren onder belasting bij een hoog toerental aanwezig.
10 apr 2004 23:47
11 apr 2004 1:37
Erwin schreef:Goed idee, ik heb wel eens vaker dit soort dagen gehad. Meestal op zondag.
-
-
-
Vanaf ongeveer begin juni heb ik weer tijd voor dit soort leuke "dingen".
Uiteraard staan wij overal voor open, kom maar op met ideeën.
Erwin.
11 apr 2004 2:55
11 apr 2004 6:28
11 apr 2004 11:24
HenkC2C schreef:Advies: zorg voor voldoende voorraad RS sturen, ik heb vernomen dat ze erg in trek zijn momenteel
(Ook een beetje eigenbelang)
11 apr 2004 13:53
Bij 80 km/u en maximale turbodruk keer op keer wielspin bij totaal droge weg en met sperdifferentieel!!!