Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

Revisie en upgrade....

22 maart 2006 21:31

Kijk, zo kun je je P eens wat upgraden.....

http://pg.photos.yahoo.com/ph/nsxtc/my_photos

Click even op het album voor alle foto's.....

22 maart 2006 21:47

Leuk,,,Ik heb al even gevraagd of'tie de mijne ook ff wilde doen :lol:

23 maart 2006 0:12

ziet er zeer goed uit!

anton964

23 maart 2006 0:41

willem.964.c2 schreef:Leuk,,,Ik heb al even gevraagd of'tie de mijne ook ff wilde doen :lol:

ik hoorde dat hij het wel wilde doen maar het zou niet passen en dat was de reden dat het niet door ging. :twisted:

robert

23 maart 2006 17:49

Het zal vast wat gekost hebben, maar dan heb je ook wat.

23 maart 2006 19:12

Smoooooooth 8)

Wat mij opvalt: 964 nokkenassen, grotere inlaatkleppen (verzwakt de kopconstructie), hydraulische kettingspanners weggelaten :?: , oude zuigers en cylinders gehandhaafd maar dan wel weer nieuwe drijfstangen (connecting rods), en naar ik aanneem nieuwe zuigerveren. Verder vind ik die speciale draadeinden om de koppen te fixeren nogal interessant.

En is een grotere turbo wel beter als de cylinderinhoud niet is veranderd :?:

23 maart 2006 19:23

Anton schreef:Smoooooooth 8)

Wat mij opvalt: 964 nokkenassen, grotere inlaatkleppen (verzwakt de kopconstructie), hydraulische kettingspanners weggelaten :?: , oude zuigers en cylinders gehandhaafd maar dan wel weer nieuwe drijfstangen (connecting rods), en naar ik aanneem nieuwe zuigerveren. Verder vind ik die speciale draadeinden om de koppen te fixeren nogal interessant.

En is een grotere turbo wel beter als de cylinderinhoud niet is veranderd :?:

Geen enkel probleem, die turbo heb ik er ook op.

23 maart 2006 20:33

Maar is het BETER?

23 maart 2006 21:07

Anton schreef:Maar is het BETER?

Mijn idee : turbogat is wat groter, maar je krijgt dan wel een klap in je rug vanaf een 4000rpm schat ik?

23 maart 2006 21:39

rob964.c4 schreef:
willem.964.c2 schreef:Leuk,,,Ik heb al even gevraagd of'tie de mijne ook ff wilde doen :lol:

ik hoorde dat hij het wel wilde doen maar het zou niet passen en dat was de reden dat het niet door ging. :twisted:

robert

Hmmm :roll: ik heb nog niks gehoord wanneer heb je 'm gesproken dan :?: :lol:
Plaats een reactie