Switch to full style
Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

V-snaar

13 apr 2006 22:52

Klopt het dat een nieuwe V snaar na enige tijd weer bijgesteld moet worden omdattie nog oprekt ?

Mijne zit er nog niet zo heel lang op, maar ik kan met de hand mn ventilator zonder heel veel kracht verdraaien terwijl de rest netjes stil blijft staan (riem slipt dan dus door).

Dan staatie vast te slap toch ?

13 apr 2006 22:55

Inderdaad, dan moet je hem vastzetten.

14 apr 2006 0:15

Klopt, ff bijstellen en klaar!!
Is normaal, nieuwe schoenen moet je ook altijd inlopen :lol:

Re: V-snaar

14 apr 2006 19:43

lindemans schreef:Mijne zit er nog niet zo heel lang op, maar ik kan met de hand mn ventilator zonder heel veel kracht verdraaien terwijl de rest netjes stil blijft staan (riem slipt dan dus door).

ja tuurlijk slipt 'ie als je aan de ventilator draait...
dacht je soms dat de krukas mee zou gaan draaien?

14 apr 2006 20:55

Nee Jeroen, dacht ik niet :twisted:
Wel dat je de ven niet kan ronddraaien OMDAT je de krukas niet rond kunt krijgen :idea:

De nieuwe snaar is in eerste instantie niet strak genoeg, dwz juist gemonteerd. Als dat wel wordt gedaan dan hoeft deze ook later niet te worden nagespannen 8)

Re: V-snaar

15 apr 2006 1:26

Jeroen914 schreef:
lindemans schreef:Mijne zit er nog niet zo heel lang op, maar ik kan met de hand mn ventilator zonder heel veel kracht verdraaien terwijl de rest netjes stil blijft staan (riem slipt dan dus door).

ja tuurlijk slipt 'ie als je aan de ventilator draait...
dacht je soms dat de krukas mee zou gaan draaien?

Haha, ik ben de Hulk niet; ik had inderdaad niet verwacht dat ik 'm zou kunnen starten door aan de Fan te draaien; had verwacht dat ik m helemaal niet rond zou krijgen (de Fan dus). Ik ga'm spannen.

15 apr 2006 2:31

nou... veel succes :bang:
Plaats een reactie