08 mei 2006 22:50
08 mei 2006 22:51
08 mei 2006 23:09
09 mei 2006 13:15
10 mei 2006 16:57
10 mei 2006 19:24
20 mei 2006 17:44
20 mei 2006 18:09
20 mei 2006 20:06
22 mei 2006 15:52
22 mei 2006 19:36
Dick schreef:- Heb ook eens een contactslot gehad welke, eenmaal warm (jaja, contactslot binnenwerk wordt ook een beetje warm...) het vertikte om de startmotorrelais een 'vonkje' te geven... Binnenwerk contactslot vervangen (gigantische *&%#@ klus trouwens...) en hij deed het weer...
22 mei 2006 20:39
17 jan 2011 17:15
erik_911sc schreef:Dit probleem ken ik en heb ik ook ondervonden. Na enkele 100 km's toeren in Dld FF getankt en jawel m'n SC-tje startte niet meer. Het relais en/of de bekabeling van de startmotor (die heel handig door Porsche op een slecht geventileerde en warme plek is gemonteerd) wordt te heet: door de hitte wordt de stroom niet meer doorgegeven. Erpa heeft destijds m'n probleem opgelost door de bekabeling van de startmotor extra te isoleren en (geloof ik) een hitteschildje of zoiets bij de startmotor te maken...
17 jan 2011 17:25
Dick schreef:Meten is weten.... Zo kwam ik erachter.... en zelfs toen twijfelde ik nog; ik kon maar niet geloven dat er iets aan een contactslot van binnen kon slijten...
Wel had ik het geluk dat een vriend van mij een los contactslot had liggen, dus stekker eruit, stekker in het losse contactslot en toen startte die onmiddelijk...
17 jan 2011 17:29
17 jan 2011 23:40
18 jan 2011 10:26
05 feb 2011 16:42