12 mei 2006 8:26
12 mei 2006 8:30
12 mei 2006 9:07
12 mei 2006 9:53
12 mei 2006 10:43
rob964.c4 schreef:dit zijn de leuke dingen om te lezen,
robert
12 mei 2006 10:53
12 mei 2006 11:03
12 mei 2006 12:05
Double G schreef:Ik dacht al dat ik de enige was die graag zelf alles aan zijn doet
12 mei 2006 14:26
12 mei 2006 15:15
WdePundert schreef:Zelf ben ik niet zo'n technicus en zeker niet erg handig. Toch vind ik dit wel interessant om te lezen. De theorie spreekt mij aan, maar de praktijk is in mijn geval een heel ander verhaal.
12 mei 2006 15:40
12 mei 2006 15:45
12 mei 2006 16:24
Hansv schreef:Ha, die Mhoeneveld;
Vlak de categorie "Wat je uit elkaar kunt halen kun je ook weer in elkaar zetten met minder onderdelen" niet uit....
Horn schreef:en met dit soort ingrepen is het handig om een brug en wat nuttig gereedschap te hebben.
Met een waterpomptang en een schroevendraaier op je oprit gaat het niet goedkomen.
12 mei 2006 20:08
Elven schreef:BTW. van dat Klassiek Diesel rijden, raak je behoorlijk onthaast! maar ik mis het 911 gevoel na een week dieselen toch al behoorlijk.
12 mei 2006 20:59
13 mei 2006 21:48
13 mei 2006 22:29
13 mei 2006 23:16
Elven schreef:@mhoeneveld: die workshopmanual van Haynes is redelijk OK, maar er staan fouten in en de drietwee hangt er maar een beetje bij.
Voor back-up, dat is datgene dat ik niet weet...., maak ik gebruik van de enorme Porsche kennis van Peter van Dillen van PMP te Roggel. Man, zo'n toegankelijk en prettig in de omgang zijnde expert ben ik in het Porsche-wereldje nog niet tegen gekomen, een echte aanrader!!!
13 mei 2006 23:52
14 mei 2006 0:25
14 mei 2006 1:34
Elven schreef:een tweede persoon van enig gewicht (Horn? ) is een handige hulp.
14 mei 2006 3:18
15 mei 2006 20:35
15 mei 2006 22:02
Marco schreef::res:
en nog geen onderdelen over
15 mei 2006 23:03