29 apr 2004 17:28
29 apr 2004 17:49
29 apr 2004 18:09
horn schreef:Op prikpagina stond laatst een thread daarover over mensen die dat elke zaterdag deden. Ik ben er ook een beetje benauwd voor. Veel te bang dat er ergens water inkomt waar dat niet hoort. John vindt echter dat een motorruimte brandschoon moet zijn. (wil ik ook, maar wil wel zeker weten dat hij weer start na de poetsbeurt...)
29 apr 2004 18:40
29 apr 2004 22:15
30 apr 2004 8:53
30 apr 2004 14:26
Schoonmaken met hogedruk reiniger : geen probleem.
Liever niet bij warme motor, het ergste wat er kan gebeuren (3.2 is hier gevoelig voor ) is dat de verdeelkappen vochtig worden aan de binnenkant.
30 apr 2004 15:06
30 apr 2004 17:31
30 apr 2004 18:22
30 apr 2004 18:29
John4S schreef:En Dirk,
Al een beetje gewend aan een waterkoker,
30 apr 2004 19:39
Renntech schreef:De enige reden die ik kan bedenken waarom je beter niet bij warme motor de motor kunt schoonspuiten is dat je dan met koud water de cilinders snel zou kunnen afkoelen. Als je tussen de bladen van de ventilator doorspuit tenminste.
Elektrisch gezien is er geen reden. De stekkers zijn zeer degelijk en waterdicht bij Porsche.
30 apr 2004 20:22
EriC4C schreef:Tja John ..... ik zie eerlijk gezegd weinig motor en veel makkelijk te poetsen "plastic" delen
30 apr 2004 20:26
Zoals Jeremy Clarkson zo mooi kon zeggen:
"The engine of this car is behind the old washmachine"
30 apr 2004 20:33
30 apr 2004 20:53
Renntech schreef:Maandag moet ik een nieuwe GT3 ophalen van een klant.
30 apr 2004 21:05
30 apr 2004 21:20
30 apr 2004 21:24
30 apr 2004 21:29
30 apr 2004 22:28
Renntech schreef:vanavond Top Gear op Yorin om 21.30 u , altijd leuk.
01 mei 2004 13:35
01 mei 2004 23:23
24 mei 2004 15:04
24 mei 2004 15:16